Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBR39
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 18:37
Mijn vraag
Sinds kort ervaar ik problemen met het bezoeken van websites, zoals het AD, Tweakers. Bij bijv. Nu.nl doet zich het probleem niet voor. Ook niet in apps, alleen Chrome. Het is geen telefoon specifiek probleem, want mijn vrouw heeft hetzelfde probleem met dezelfde telefoon. Het is vaak alleen de homepage, als ik hier een topic doorlees heb ik nergens last van.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Moto G72, Android. Het probleem doet zich alleen in de Chrome app voor.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Opnieuw opgestart, volledige geschiedenis gewist, gecheckt op updates. Wat wel werkt is de desktop weergave.

Edit: en natuurlijk de zoekfunctie gebruikt, maar ik heb geen idee hoe ik dit probleem moet noemen...

Dank alvast! Het is een klein ding, maar wel een dagelijkse ergernis ;)

Voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RqRZsMBBzIxlrKYJFKMtPWXKIQY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/dfNBmERfkxGsL2k3ZCNvVfcK.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door SimonBR39 op 03-02-2024 19:44 . Reden: Kleine toevoeging ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:15
Heb je al geprobeerd de geschiedenis / cache te wissen van de browser?

En werkt het wel goed als je een andere browser op de telefoon installeert zoals Firefox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBR39
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 18:37
Yes, volledig gewist. Met of zonder vpn, wifi of 4g. Firefox lijkt prima te gaan, dus het lijkt erop dat Chrome het (opeens) niet meer trekt. Voor de toekomst Firefox gebruiken, maar dat is niet mijn favoriete oplossing.