boxen luisteren in Groningen?

Pagina: 1
Acties:
  • 229 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Nu online

Sharky

Skamn Dippy!

Topicstarter
is er ergens in de stad Groningen een winkel waar je goed naar speakers kunt luisteren? ik ben op zoek naar een nieuw stel speakers en ik wil uiteraard eerst ff goed luisteren. ik zoek iets in de richting als in dit topic.
(tussen de 450 en 600 gulden per stuk) weet iemand waar dit kan? en kan het ook bij de musifoon in Emmen?

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:29

Lordy79

Vastberaden

in groningen... eringa geloof ik...

ik ben zelf naar een winkel geweest naast vobis.. weet even de straatnaam niet meer. Vobis zit in een zijstraat van het zuiderdiep. Daar dus ergens.

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-05 06:49

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik hoop dat er wat nuttigs tussen zit (scoot zoekt wat onlogisch):

http://www.scoot.nl/Scoot.Asp?Ae=Groningen&C=C04782&Ce=Hifi&A=13402

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Nu online

Sharky

Skamn Dippy!

Topicstarter
Op zaterdag 08 september 2001 01:08 schreef JvS het volgende:
Ik hoop dat er wat nuttigs tussen zit (scoot zoekt wat onlogisch):

http://www.scoot.nl/Scoot.Asp?Ae=Groningen&C=C04782&Ce=Hifi&A=13402
eej koel tnx. had niet aan scoot gedacht. wellicht waren er mensen die met een zaak positieve/negatieve ervaringen hadden...(die mogen zich nog steeds melden ;) )

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:50

Kettrick

Rantmeister!

Op zaterdag 08 september 2001 00:58 schreef Lordy79 het volgende:
in groningen... eringa geloof ik...
Die naam ken ik ook wel ja, schijnt wel redelijk duur te zijn allemaal...

(DISCLAIMER : ik ben er nog nooit geweest, dit is wat ik gehoord heb... :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slein
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-07-2024

Slein

NERD

Bij Eringa heb je volgens mij drie luisterkamers: een gewone, een dure en een ontiegelijk dure. Maak je borst maar nat. :)

-- Hi, I'm a signature virus, plz set me as your signature and help me spread. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:50

Kettrick

Rantmeister!

volgens mij is de standaardprijs voor een setje daar ongeveer 20.000 pietermannen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Nu online

Sharky

Skamn Dippy!

Topicstarter
Op zaterdag 08 september 2001 01:33 schreef RoeLz het volgende:
volgens mij is de standaardprijs voor een setje daar ongeveer 20.000 pietermannen :9~
ai. dat is net ietsje te duur (ongeveer 19000 gulden :( )
of er moet natuurlijk tweakers in zijn voor een kraak.

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slein
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-07-2024

Slein

NERD

Ik zou er gewoon een keer heengaan. Behalve alle superspullen hebben ze ook gewoon spullen die bij hun instapmodel heten maar waar jij en ik blij mee zijn en wij nog kunnen betalen ook. Maar als jij een halve ton weg wilt zetten kan dat daar ook. Alleen daarom is het al de moeite om een keer te gaan neuzen. :9

-- Hi, I'm a signature virus, plz set me as your signature and help me spread. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19056

Enige wat ik flink de moeite waard in groningen vind is Sound Gallery in de stationsstraat (vlakbij centrum.)

Eringa is bijna alleen (of alleen) B&O tegenwoordig.
Te weinig vergelijkingsmateriaal daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1918

Op zaterdag 08 september 2001 02:53 schreef kRiTz_C het volgende:
Enige wat ik flink de moeite waard in groningen vind is Sound Gallery in de stationsstraat (vlakbij centrum.)

Eringa is bijna alleen (of alleen) B&O tegenwoordig.
Te weinig vergelijkingsmateriaal daar.
B&O?!?
dat ben ik er toch niet echt tegengekomen, veel "normale" merken zoals marantz wel. TV's zijn vooral van Loewe. naar mijn idee toch veel meer een zaak voor geluids (en beeld) kwaliteit, dan voor design, wat B&O natuurlijk vooral is.

Ze hebben er goede luisterruimtes, en ik werd er de vorige keer dat ik er was erg netjes geholpen, het was toen wel vrij rustig, dus misschien dat je soms langer moet wachten of een afspraak moet maken om te kunnen luisteren/kijken. Ze richten zich inderdaad wat meer op de duurdere spullen, je zult er geen pioneer super bass mini-setjes tegenkomen. maar het is onzin dat het direct 20.000 gulden moet kosten. Verder geven ze naar mijn mening goed advies, ze proberen je in ieder geval niet direct het duurste aan te smeren.

Ik heb bij Eringa een maand geleden een Marantz dv-7010 dvd speler gekocht, en ben dus tevreden over de service. Het enige probleem was de tijd die het duurde om dat ding regiovrij te maken. Dit probleem lag echter buiten Eringa zelf, en ze hebben me telefonisch steeds goed op de hoogte gehouden van de situatie.

De laatste keer dat ik bij sound gallery was, werd ik een stuk minder vriendelijk geholpen. Na eerst een kwartier gewacht te hebben (de verkoper was aan de telefoon druk aan het vertellen hoe leuk z'n vakantie was geweest), werd ik redelijk haastig geholpen, en na 5 minuten stond ik weer buiten, wel met de aanbieding dat ik een afspraak kon maken om nog een keer te luisteren. Maar daar had ik niet zoveel zin meer in, aangezien bij elke mogelijkheid die ik voorstelde (als verdere uitbreiding op mijn systeem, ik heb nu stereo, wilde een dvd speler kopen, om op termijn uit te breiden naar surround) de verkoper met een duurder alternatief aan kwam zetten...
Verder bleek de dvd speler die ik wilde kopen hier een stuk duurder te zijn dan bij Eringa. Dit is wel een eenmalige ervaring, misschien is het meestal beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 08 september 2001 03:24 schreef Luite het volgende:

[..]

B&O?!?
dat ben ik er toch niet echt tegengekomen, veel "normale" merken zoals marantz wel. TV's zijn vooral van Loewe. naar mijn idee toch veel meer een zaak voor geluids (en beeld) kwaliteit, dan voor design, wat B&O natuurlijk vooral is.

Ze hebben er goede luisterruimtes, en ik werd er de vorige keer dat ik er was erg netjes geholpen, het was toen wel vrij rustig, dus misschien dat je soms langer moet wachten of een afspraak moet maken om te kunnen luisteren/kijken. Ze richten zich inderdaad wat meer op de duurdere spullen, je zult er geen pioneer super bass mini-setjes tegenkomen. maar het is onzin dat het direct 20.000 gulden moet kosten. Verder geven ze naar mijn mening goed advies, ze proberen je in ieder geval niet direct het duurste aan te smeren.

Ik heb bij Eringa een maand geleden een Marantz dv-7010 dvd speler gekocht, en ben dus tevreden over de service. Het enige probleem was de tijd die het duurde om dat ding regiovrij te maken. Dit probleem lag echter buiten Eringa zelf, en ze hebben me telefonisch steeds goed op de hoogte gehouden van de situatie.

De laatste keer dat ik bij sound gallery was, werd ik een stuk minder vriendelijk geholpen. Na eerst een kwartier gewacht te hebben (de verkoper was aan de telefoon druk aan het vertellen hoe leuk z'n vakantie was geweest), werd ik redelijk haastig geholpen, en na 5 minuten stond ik weer buiten, wel met de aanbieding dat ik een afspraak kon maken om nog een keer te luisteren. Maar daar had ik niet zoveel zin meer in, aangezien bij elke mogelijkheid die ik voorstelde (als verdere uitbreiding op mijn systeem, ik heb nu stereo, wilde een dvd speler kopen, om op termijn uit te breiden naar surround) de verkoper met een duurder alternatief aan kwam zetten...
Verder bleek de dvd speler die ik wilde kopen hier een stuk duurder te zijn dan bij Eringa. Dit is wel een eenmalige ervaring, misschien is het meestal beter.
wanneer is de laatste keer dat je bij eringa was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1918

Op zaterdag 08 september 2001 03:40 schreef kRiTz_C het volgende:

[..]

wanneer is de laatste keer dat je bij eringa was?
Afgelopen dinsdag, 4 september 2001 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quazar
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14-05 20:24
Hifi Corner (nieuwe boteringe straat???)
Richer Sound (ebbinge straat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponz
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

Speaker & co zitten er ook ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Richer is voor als je net als bij de aldi een AMD Athlon koopt. lekker goedkoop, van te voren luisteren kennen ze daar niet en service is bagger.

Speaker en co is zelfbouw en junk.

Hifi corner is de moeite wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Nu online

Sharky

Skamn Dippy!

Topicstarter
Op zaterdag 08 september 2001 13:50 schreef kRiTz_C het volgende:
Richer is voor als je net als bij de aldi een AMD Athlon koopt. lekker goedkoop, van te voren luisteren kennen ze daar niet en service is bagger.

Speaker en co is zelfbouw en junk.

Hifi corner is de moeite wel.
hebben ze daar een beetje normale luisterruimtes? dat je dus zelf een stuk of 3 cd's meeneemt en er ff voor kunt gaan zitten?

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 08 september 2001 15:11 schreef sharkyOnline het volgende:

[..]

hebben ze daar een beetje normale luisterruimtes? dat je dus zelf een stuk of 3 cd's meeneemt en er ff voor kunt gaan zitten?
Richers zijn dozenschuivers,geen luisterruimte alles staat vol met speakers en dozen.

Speaker en co is alleen leuk voor de hobbyisten.
Die zelf hun eigen speakers willen maken voor een mooi bedrag.
Pagina: 1