Kan geen htttp-mail deleten achter Winroute?

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• vandenberg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-03-2016
Op de Winroute-pc staat NAT aan op de externe interface, verder default settings.

Op de client werkt eigenlijk alles: Http, Quake, WinMx, Pop3 en Smtp. Enige probleem: Hotmail in Outlook Express kan wel worden ontvangen en verzonden, maar niet verwijderd. :? Via de browser lukt het wel.

Iemand die weet hoe ik dit kan oplossen?

Systeem

• dhm00
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 21:37
naar mijn weten kon dat nooit :?

Anders kom je nooit meer naar de HOTmailsite he....

• vandenberg
Het kan wel als ik niet achter Winroute zit. Ik heb op alle interfaces alle ip-, tcp- en udp-poorten opengezet (incoming en outgoing), maar het heeft niet geholpen. |:(

Systeem

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Dikke kans dat dat aan Microsoft ligt... ze zijn de outlook/hotmail koppeling ana het vernieuwen...

probeer anders outlook 6 eens, die maakt al gebruik van de nieuwe site.

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• vandenberg
Maar hoe verklaar je dan dat het zonder Winroute, dus door direct inbellen met de client, wel werkt? Op de Winroute-pc werkt het trouwens ook.

Systeem

• vandenberg
Update:

Echt snel gaat het niet, maar het werkt nu tenminste. Het packet voor het delete-commando was blijkbaar te groot, dus heb ik in de registry IpFragMode op 1 gezet.

Systeem

Verwijderd

Op zaterdag 08 september 2001 23:53 schreef vandenberg het volgende:
Update:

Echt snel gaat het niet, maar het werkt nu tenminste. Het packet voor het delete-commando was blijkbaar te groot, dus heb ik in de registry IpFragMode op 1 gezet.
Hotmail vindt het niet leuk als het IP packet met het delete-commando erin gefragment wordt? Mickeysoft is raar..

• vandenberg
Nee, Winroute had (volgens het error log) problemen met de grootte van dat packet van de client (niet van de WinRoute-pc), vandaar dat ik IpFragMode aan heb gezet.

Systeem

Pagina: 1