Schadevrije jaren autoverzekering

Pagina: 1
Acties:
  • 335 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opzouten
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19-02 21:45
Hoi allemaal,

Ik ben even benieuwd wat jullie hiervan denken;
Ik heb revisie gedaan van mijn auto verzekeringen. Ik heb 10 schadevrije jaren op mijn motor en 10 op mijn auto. Ik ben overgestapt voor mijn auto omdat het 5 euro per maand scheelde. De 10 jaren zijn in Roy data gezet.
Ik heb de nieuwe verzekering afgesloten met 10 schade vrije jaren. Nu kreeg ik een mail dat ze me op -3 hebben gezet. Ik moest even hard nadenken en inderdaad; ik had een 3e auto tijdelijk in 2021 en mijn vrouw heeft niet noemenswaardige schade mee gereden.

Vervolgens is deze dus gepakt en mijn 10 jaar schadevrij tot voor mijn oude verzekering die opgezegd is genegeerd en krijg ik nu dus doodleuk de stempel dat ik een risico rijder ben en een schaderijder ben.

Bon, dus de wa verzekering kost me nu niet 50 euro per maand ipv 55 maar nu 150 Euro per maand.

Wat is nu wijsheid, want dit gaat natuurlijk nergens over. Zal ik de oude verzekeraar aanschrijven dat ik per ongeluk heb opgezegd ipv opgeschort zodat ik miss m’n oude situatie terug krijg? Of moet ik de nieuwe verzekeraar om coulance vragen? Of is deze juist voor de verzekeraars de kans om met een grijns en dikke vinger jammer joh te wijzen naar me en me gewoon te laten betalen?

Benieuwd naar jullie ideeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01:00
Vreemd verhaal, want je gaat volgens mij bij een ongeluk niet van 10 naar -3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:13

mrc4nl

Procrastinatie expert

En heb je je verzekeraar hier al in een mail oid over ingelicht? Niet meteen met een smoes, maar zo van "volgends mij hebben jullie de verkeerde data gebruikt."

Zij zijn de partij die daar de middelen hebben dit recht te zetten. Wij op tweakers niet.

[ Voor 23% gewijzigd door mrc4nl op 03-02-2024 14:46 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opzouten
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19-02 21:45
Mod: op de 1 of andere manier dubbel topic gepost , kan deze eruit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Dicht!

Xbox Live ID:Notna8310

Dit topic is gesloten.