ik zag ze net ook
volgens mij is tie al uit
echt zeer mooi
volgens mij is tie al uit
echt zeer mooi
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Mm, volgens mij nog niet hoor, maar hij zou aan het einde van dit jaar uit moeten zijn
Ziet er heeel mooi uit 
Alleen: wat voor monster gaan we kopen om dit te draaien? FS is om de torenhoge systeemeisen berucht, en v2002 zal er wel weer een schepje bovenop doen.
Alleen: wat voor monster gaan we kopen om dit te draaien? FS is om de torenhoge systeemeisen berucht, en v2002 zal er wel weer een schepje bovenop doen.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Ik val altijd in slaap bij zulk soort M$ games, train-, flightsimulator, maar misschien komt het ook wel omdat ik teveel CS speel
Ook ik kan niet wachten tot de nieuwe flight sim uit is
die filmpjes zijn echt om te kwijlen gewoon zo mooi.
hij is idd pas met de herft uit, maar ik ga hem zekers halen
de systeemeisen zijn helemaal niet hoog. iets van een PII 300 MHz ofzo
hij is idd pas met de herft uit, maar ik ga hem zekers halen
de systeemeisen zijn helemaal niet hoog. iets van een PII 300 MHz ofzo
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Tja er is een verschil met EISEN en met wat je nodig hebt om em een beetje mooi te draaien. maareh de releasedatum staat volgens gonegold.com op 11 oktober, das dus nog 1 (EEN) maand!
et schijnt dat deze (wegens nieuwe enginge) 4x soepeler moet draaien dan 2000.
hoop dat MS deze keer hun woord heeft gehouden
(niet dat me systeem sloom is
zie sig)
(niet dat me systeem sloom is
edit:
typo
typo
Zou heel goed kunnen.. want CFS2 gebruikt de FS2K engine die behoorlijk onder handen genomen was.. CFS2 loopt dan ook heel soepeltjes op mijn 1Ghz TB, 512MB, GF2 GTS, Win98SE+DX8.0 terwijl FS2000 gewoon traag is.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
de systeemeisen zijn idd laag.. maar dan denk ik niet dat je hem op hoge reso speelt als daar sprake van is
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Verwijderd
Mij werd in de dynabite verteld dattie 2 september uit kwam. Wat een [censuur]********[/censuur]
Hoi,
Ik ben ook een heeeel erguh FS freak
was 4 toen ik begon met fs5 
Maaruh, elk jaar, is ie altijd rond 16oktober uit, dus deze waarschijnlijk ook, want bij elke FS version was rond die datum uit.
Cya!
Iceman
Ik ben ook een heeeel erguh FS freak
Maaruh, elk jaar, is ie altijd rond 16oktober uit, dus deze waarschijnlijk ook, want bij elke FS version was rond die datum uit.
Cya!
Iceman
Hij's idd erg vet
. Het wordt alleen eerst tijd voor een nieuwe computer(Pentium-II 400 mhz, TNT2
)
schijnt dat hij al via bepaalde wegen te krijgen is...
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
euhmz... d'r staat nix over je sys in je sig hoor...Op maandag 10 september 2001 14:53 schreef answer_man het volgende:
et schijnt dat deze (wegens nieuwe enginge) 4x soepeler moet draaien dan 2000.
(niet dat me systeem sloom iszie sig)
We've got that ring of confidence
moeten ze wel ff new york editen
Verwijderd
klopt, ik zag hem ergens al te download staan... alleen was ie net gedeleted!Op woensdag 12 september 2001 18:51 schreef party42 het volgende:
schijnt dat hij al via bepaalde wegen te krijgen is...
[afbeelding]
Is waarchijnlijk wel een BETA! Staat tenminste op een van de sites...
uhOp maandag 10 september 2001 01:22 schreef Captain Pervert het volgende:
..torenhoge..
laat maar
nee joh dan kan je het nie meer na spelenOp donderdag 13 september 2001 16:35 schreef Ammie het volgende:
en over welke textures heb je het dan precies? Ik vind bijvoorbeeld onderstaand landschap helemaal niet verkeerd:Op donderdag 13 september 2001 20:07 schreef Hyperbird het volgende:
Ben ik enigge die het lelijk vind
Moet je die textures op de grond es zien, dan is doom nog mooier.
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Verwijderd
dat gaan ze ook doen las ik netOp donderdag 13 september 2001 16:35 schreef Ammie het volgende:
Pagina: 1