volgens mij is tie al uit
echt zeer mooi
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Alleen: wat voor monster gaan we kopen om dit te draaien? FS is om de torenhoge systeemeisen berucht, en v2002 zal er wel weer een schepje bovenop doen.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
hij is idd pas met de herft uit, maar ik ga hem zekers halen
de systeemeisen zijn helemaal niet hoog. iets van een PII 300 MHz ofzo
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
hoop dat MS deze keer hun woord heeft gehouden
(niet dat me systeem sloom is
typo
[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Verwijderd
Ik ben ook een heeeel erguh FS freak
Maaruh, elk jaar, is ie altijd rond 16oktober uit, dus deze waarschijnlijk ook, want bij elke FS version was rond die datum uit.
Cya!
Iceman
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
euhmz... d'r staat nix over je sys in je sig hoor...Op maandag 10 september 2001 14:53 schreef answer_man het volgende:
et schijnt dat deze (wegens nieuwe enginge) 4x soepeler moet draaien dan 2000.
hoop dat MS deze keer hun woord heeft gehouden
(niet dat me systeem sloom iszie sig)
We've got that ring of confidence
Verwijderd
klopt, ik zag hem ergens al te download staan... alleen was ie net gedeleted!Op woensdag 12 september 2001 18:51 schreef party42 het volgende:
schijnt dat hij al via bepaalde wegen te krijgen is...
[afbeelding]
uhOp maandag 10 september 2001 01:22 schreef Captain Pervert het volgende:
..torenhoge..
laat maar
nee joh dan kan je het nie meer na spelenOp donderdag 13 september 2001 16:35 schreef Ammie het volgende:
moeten ze wel ff new york editen
en over welke textures heb je het dan precies? Ik vind bijvoorbeeld onderstaand landschap helemaal niet verkeerd:Op donderdag 13 september 2001 20:07 schreef Hyperbird het volgende:
Ben ik enigge die het lelijk vind
Moet je die textures op de grond es zien, dan is doom nog mooier.
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Verwijderd
dat gaan ze ook doen las ik netOp donderdag 13 september 2001 16:35 schreef Ammie het volgende:
moeten ze wel ff new york editen