Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaij45
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 25-11-2024
Als ik een tekstbericht opneem op whatsapp of iets met de geluidsrecorder lijkt het wel of ik onderwater zit.........zo klinkt het. Wie weet hierop een oplossing, het liefst zonder reset.

Het is een google pixel pro met 128 gb geheugen aan boord.
Hij draaid imiddels op android 14
, beveiligings update van 5 januari 2024.

Ik heb het Armor hoesje al er af gehaald en de microfoon sleufjes aan de onderkant lijken schoon, verder heb ik in de instellingen helder geluid aan en ad5aptiedf geluid aan. Ruimtelijke audio staat echter uit.

Wie kan me hiermee helpen. Resetten kan ik ook wel bedenken maar doe ik liever niet.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:19
Bellen werkt wel goed?

Probeer eens een backup te maken en een fabrieksinstellingen reset? Werkt het op een schone telefoon wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaij45
Ik zei al wie kan me hiermee helpen. Resetten kan ik ook wel bedenken maar doe ik liever niet. Ik wil eerst alle andere mogelijkheden proberen die hier genoemd worden.

Toch bedankt voor uw reactie

[ Voor 0% gewijzigd door PaT op 04-02-2024 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Maar wat heb je zelf uitgezocht? Als ik zoek op 'Pixel 7 pro audio issues' krijg ik best wat resultaten waaronder https://www.androidauthor...o-problems-fixes-3230619/

Op het forum van Tweakers verwachten we iets meer inzet van onze bezoekers.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:19
Kaaij45 schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 18:22:
Ik zei al wie kan me hiermee helpen. Resetten kan ik ook wel bedenken maar doe ik liever niet. Ik wil eerst alle andere mogelijkheden proberen die hier genoemd worden.

Toch bedankt voor uw reactie
Maar werkt gewoon bellen wel goed? Het kan immers zowel hardware als software zijn, vandaar deze vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaij45
Hoi PaT, sorry maar ik ben lichamelijk gehadicapt en kan niet goed typen op mijn mobiel, ik gaf al aan dat ik het armer hoesje had verwijderd, de microfoon poorten had schoongemaakt en wat instellingen had veranderd verder heb ik op Internet net zoals jij mij die link stuurde gezocht naar de oplossing van dit probleem. Ik kwam zeer veel problemen tegen maar geeneen van de micofoon, het lijkt mij dus dat ik behoorlijk wat onderzoek vericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaij45
Ik wil je wel bedanken voor je toegezonden link PaT, deze had ik nog niet ondekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaij45
swhnld, bij het bellen is de microfoon wel goed, het lijkt met name te gebeuren tijdens het bellen via internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smurphy
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 14-06-2024
Ik heb sinds een paar dagen zelfde probleem. Het lijkt of ik onder water ah bellen ben. Herstarten lost het niet op. BT werkt normaal (met headset en android auto). Online nog geen oplossing gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaij45
Ik heb ook nog steeds dit probleem, als u het vind hoor ik het graag van u !
Pagina: 1