koptelefoon doet het niet, maar niet kapot

Pagina: 1
Acties:
  • 411 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 12:02
Hallo,

Ik heb een Sennheiser HDI 490 draadloze koptelefoon die werkt, en hij zit in een uitgang van mijn geluidskaart. Over het algemeen valt na een tijdje het geluid weg, en dat komt weer terug als ik het stekkertje van de koptelefoon eruit trek en er weer instop. Das vervelend, want daarvoor moet ik telkens achter de computer :(

Iemand een idee wat dat is en hoe ik het op zou kunnen lossen?

tnx :)

Verwijderd

Andere uitgang proberen?

Verwijderd

Een draadloze koptelefoon met een stekkertje ? Leg eens uit ...

• Bl@ckbird
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Een draadloze koptelefoon heeft wel een zender nodig...
En laat daar nou twee stekkertjes aan zitten... |:(
(Power/Audio)

~ Voordelig Zelf Vliegen? ~ Sent using RFC 1149. Note: No animals were harmed during this data transfer. ~

• Stefke
ja, wat denk je, die zitten er allebei in |:( Zoals ik al zeg: de 1e minuten doet ie t, dan valt ie op een gegeven moment uit, en als ik dan de mini-jack die in de geluidskaart steekt eruit trek en weer erin steek odet ie het weer.

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-08 22:18

ThaHandy

Discovery Channel

Op zaterdag 08 september 2001 01:15 schreef Keescpk het volgende:
Een draadloze koptelefoon met een stekkertje ? Leg eens uit ...
uuuh ey lijkt mij de stekkertje van de transmiter,en die stuurt het draadloos naar de koptelefoon de receive en zo hoor je het geluid....

ja? ja! mooi *D

Verwijderd

En als je dat stekkertje ff heen en weer schud?

• real[B]art
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:36

real[B]art

CTRL+ALT+D1337

Probeer 't eens ff met een 'gewone' koptelefoon of stereo, kijken of die ook weg valt...kan 't heel misschien zijn dat je pc na een tijdje geen gemuis in standby gaat? Of zoek ik nu naar de teveel voor de hand liggende oplossing |:(

"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"

• Uitvreter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:13

Uitvreter

Eet niet thuis vanavond

Is je pc geaard? Het kan zijn dat er zoveel 'rest'spanning op de behuizing van je pc komt te staan, dat de electronica van je zendertje ermee 'verzadigd' raakt. Zodra je hem even los maakt loopt die extra spanning via de voeding van het zendertje weg, en kun je opnieuw beginnen.

Worden je pc en het zendertje gevoed uit hetzelfde stopcontact? Kun je ook even mee experimenteren.

May clinging breasts always come to your aid in the kitchen!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

mijn philips draadloze koptelefoon heeft dat probleem ook als het bronsignaal te zacht is, kortom pleur het volume dat uit je geluidskaart omhoog en pleur het volume van de koptelefoon zelf zachter.. dit hielp iig bij mij heel erg :)

• Stefke
Die laatste 2 zouden het kunnen zijn, ik weet dat deze koptelefoon het op de TV van mijn ouders niet deed agv te zacht uitgangsvolume, daarnaast heb ik hier geen geaarde stopcontacten, dus ik zal eens wat gaan experimenteren.

tnx :)
Pagina: 1