Systeem zal worden gebruikt door een seniore vriend van mij. Toepassingen als foto en filmbewerking. Office 365 toepassingen, muziek, internet.
In feite dus huis, tuin en keuken gebruik maar wel op een lekker vlot werkend systeem
Wat mag het systeem gaan kosten? Systeem mag kosten rond de € 800,==
Assemblage zal ik verzorgen. Vriendendienst, dus gratis
Randapparatuur als monitor, muis en toetsenbord zijn aanwezig
Geen merkvoorkeuren, heb zelf goede ervaringen met Asus op het AM4 platform.
Zelf een Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero Met AMD Ryzen 9 5950X
Andere merken zijn zeker niet uitgesloten
Overklokken gaat niet gebeuren
Zou het leuk vinden te horen of dit een goede build is.
Overigens: de betrokken vriend vroeg mijn menig naar de aanschaf van een HP Pavilion TP01-4950nd, prijs ca € 750,==
Ben van dit systeem geen grote fan. Compaibiliteit is naar mijn idee onder de maat. Mobo en voeding voeldoen niet eens aan de ATX-normen. Gaat het defect dan ben je op HP aangewezen voor reparatie en/of onderdelen. Voor een test kun je denk ik niet eens een onderdeel uitwisselen.
Ben benieuwd naar jullie reacties
In feite dus huis, tuin en keuken gebruik maar wel op een lekker vlot werkend systeem
Wat mag het systeem gaan kosten? Systeem mag kosten rond de € 800,==
Assemblage zal ik verzorgen. Vriendendienst, dus gratis
Randapparatuur als monitor, muis en toetsenbord zijn aanwezig
Geen merkvoorkeuren, heb zelf goede ervaringen met Asus op het AM4 platform.
Zelf een Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero Met AMD Ryzen 9 5950X
Andere merken zijn zeker niet uitgesloten
Overklokken gaat niet gebeuren
Zou het leuk vinden te horen of dit een goede build is.
Overigens: de betrokken vriend vroeg mijn menig naar de aanschaf van een HP Pavilion TP01-4950nd, prijs ca € 750,==
Ben van dit systeem geen grote fan. Compaibiliteit is naar mijn idee onder de maat. Mobo en voeding voeldoen niet eens aan de ATX-normen. Gaat het defect dan ben je op HP aangewezen voor reparatie en/of onderdelen. Voor een test kun je denk ik niet eens een onderdeel uitwisselen.
Ben benieuwd naar jullie reacties