Filter voor bluetooth muizen met meervoudige verbinding

Pagina: 1
Acties:
  • 296 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perphide
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-04-2024
Ik probeer in de pricewatch te zoeken naar een bluetooth muis welke met meerdere apparaten kan verbinden, dus met profielen voor meerdere apparaten. Is hier een filter voor?

Als voorbeeld de Logitech MX Master 3S en de Logitech Anywhere 3S, deze bezitten deze eigenschap. Nu zou ik graag willen kunnen zoeken op andere muizen die deze eigenschap ook hebben.

Beste antwoord (via Perphide op 24-03-2024 19:12)

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:46

Mooijekind

Manager Product Content
@Perphide Ik heb hier een spec voor aangemaakt en de eerste 3 pagina's met muizen nagelopen. Waar bekend staat het nu ingevuld. De rest wordt in de loop van de tijd automatisch aangevuld als deze spec bekend is. Mocht je zelf nog modellen tegenkomen die niet zijn ingevuld mag je deze natuurlijk altijd middels het verbeterformulier aanleveren.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:19

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Perphide Mijn collega gaat hier van de week naar kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perphide
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-04-2024
Daar ben ik heel blij mee, ik ben erg nieuwsgierig of het lukt. Bedankt voor je feedback @Glaanie

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:46

Mooijekind

Manager Product Content
@Perphide Ik heb hier een spec voor aangemaakt en de eerste 3 pagina's met muizen nagelopen. Waar bekend staat het nu ingevuld. De rest wordt in de loop van de tijd automatisch aangevuld als deze spec bekend is. Mocht je zelf nog modellen tegenkomen die niet zijn ingevuld mag je deze natuurlijk altijd middels het verbeterformulier aanleveren.

Dit topic is gesloten.