Kattenluik met microchip in metalen garagedeur?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Onze kat slaapt in de garage. Deze is ook haar "kamer", kattenbak, voerbak, mandje, etc,

nou wil ik een kattenluik in de metalen garagedeur maken, en dan wel een met microchip zodat alleen zij naar buiten en binnen kan.Maar nou lees ik dit op de productomschrijving:
- Dit kattenluik kan storen op metaal (bijvoorbeeld metalen plaat in de deur of metalen handgreep). Dit probleem kan verholpen worden door gebruik te maken van een montage-adapter.
Nou is die adapter dus gewoon een bredere, kunststof plaat. Ik begrijp de werking hier dus ook niet van: hoe kan een plastic plaatje nou de storing werhalen?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Milo85
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20:58
Heb je al een berichtje gestuurd naar de website zelf om het na te vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakie1NL
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:13

Freakie1NL

Grote Baas

Het gaat inderdaad niet werken in metaal. Hier een microchip katten luik in een voordeur geplaatst die van hout is maar waar metaal doorheen loopt om te versterken. Dat werkte niet. Gelukkig kunnen oplossen.

Wat betreft die plaat. Je maakt simpelweg doordat je de tunnel verlengt waardoor er rondom het kattenluik geen metaal zit.

Staat overigens omschreven in de handleiding: https://www.surepetcare.c.../file-to-stream?file=2719

[ Voor 41% gewijzigd door Freakie1NL op 02-02-2024 09:40 ]

11*310 WP (3410) op ZO (~140°) @ ~41° hoek , Growatt 3000 MTL-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Freakie1NL schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 09:35:

Wat betreft die plaat. Je maakt simpelweg doordat je de tunnel verlengt waardoor er rondom het kattenluik geen metaal zit.
Dus er gaat wat meer uitsteken? Lijkt me voor een garagedeur niet handig

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Milo85 schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 09:05:
Heb je al een berichtje gestuurd naar de website zelf om het na te vragen?
die reageren zoals verwacht nooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:06
Metaal vormt een (lekke) kooi van faraday. Door het metaal verder weg te halen, heeft dat minder effect.
Je kan zelf een stuk plastic er in knutselen.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Pagina: 1