Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het nieuwe systeem wil ik vooral gaan gebruiken om te gamen, ik wil graag Baldur's gate 3 en niet meer op de minimum settings. Daarnaast wil ik gewoon de mogelijkheid hebben om elke game te spelen waar ik behoefte aan heb zonder dat het systeem dat in de weg zit. Ik ben begonnen met 3D modelling alleen nu is mijn huidige gpu niet geschikt om frames te renderen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 1000 en 1500 zat ik te denken.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Crucial MX500 2,5" 250GB
16 GB werkgeheugen (type weet ik zo niet meer)
Geen component maar wel iets om rekening mee te houden: Ik hoef geen wifi kaart aangezien ik gebruik maar van een UTP kabel.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat dit lijstje redelijk dicht bij een realistische build komt, de kast heb ik als place holder bijgevoegd:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur qua merk meer voorkeur naar beste prijs en prestaties
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn voorkeur gaat naar een zo compact mogelijke build, de desktop komt op mijn bureau te staan dus hoe kleiner de build hoe meer ruimte ik over hou.
Daarbij ben ik niet meer van de RGB en gaat mijn voorkeur meer uit naar een minimalistische build.
Ga je overklokken?
Nee ik denk niet dat dat nodig zou zijn met dit budget.
Wat verwacht je van ons?[i]
Advies voor een desktop die goeie prestaties levert voor een relatief lage prijs.
Het nieuwe systeem wil ik vooral gaan gebruiken om te gamen, ik wil graag Baldur's gate 3 en niet meer op de minimum settings. Daarnaast wil ik gewoon de mogelijkheid hebben om elke game te spelen waar ik behoefte aan heb zonder dat het systeem dat in de weg zit. Ik ben begonnen met 3D modelling alleen nu is mijn huidige gpu niet geschikt om frames te renderen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 1000 en 1500 zat ik te denken.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Crucial MX500 2,5" 250GB
16 GB werkgeheugen (type weet ik zo niet meer)
Geen component maar wel iets om rekening mee te houden: Ik hoef geen wifi kaart aangezien ik gebruik maar van een UTP kabel.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat dit lijstje redelijk dicht bij een realistische build komt, de kast heb ik als place holder bijgevoegd:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 379,- | € 379,- |
| 1 | Moederborden | ASRock B650M PG Riptide | € 164,- | € 164,- |
| 1 | Videokaarten | ASUS TUF Gaming Radeon RX 7800 XT OC Edition 16GB GDDR6 | € 587,- | € 587,- |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Zwart | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Voedingen | ASUS TUF Gaming 850W Gold | € 118,90 | € 118,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.323,80 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur qua merk meer voorkeur naar beste prijs en prestaties
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn voorkeur gaat naar een zo compact mogelijke build, de desktop komt op mijn bureau te staan dus hoe kleiner de build hoe meer ruimte ik over hou.
Daarbij ben ik niet meer van de RGB en gaat mijn voorkeur meer uit naar een minimalistische build.
Ga je overklokken?
Nee ik denk niet dat dat nodig zou zijn met dit budget.
Wat verwacht je van ons?[i]
Advies voor een desktop die goeie prestaties levert voor een relatief lage prijs.