Beste mede-forummers,
Ik ben me aan het oriënteren op een nieuwe av receiver.
Mijn wensenlijstje:
- Zeer goed op stereo gebied (ben Arcam gewend), heb nu 4 ohm stereo speakers
- Hoge hdmi bandbreedte ondersteunen (voor 4k 120 hz gaming)
- Soepel switchen tussen 2 hdmi uit poorten
- Stil zijn qua koeling
- Room software mindere prioriteit, heb een 5.1 opstelling en geen ambitie tot uitbreiding van santal speakers
Als je die stereo weergave hoge prio geeft, komen Anthem en Arcam al snel uit de bus rollen.
Zat naar Anthem MRX serie te kijken, maar zag/hoorde in een youtubereview dat het fangeluid duidelijk hoorbaar is. Ik ben wel iemand die zich daar aan gaat ergeren. Arcam heb ik nu. Maar vroeg me af of er nog alternatieven zijn die ik over het hoofd zie die echt heel erg goed zijn in stereo. Heb helaas geen ruimte voor een aparte stereo versterker los.
Budget rond 3k, klein beetje stretch is wel mogelijk nog.
Ik ben me aan het oriënteren op een nieuwe av receiver.
Mijn wensenlijstje:
- Zeer goed op stereo gebied (ben Arcam gewend), heb nu 4 ohm stereo speakers
- Hoge hdmi bandbreedte ondersteunen (voor 4k 120 hz gaming)
- Soepel switchen tussen 2 hdmi uit poorten
- Stil zijn qua koeling
- Room software mindere prioriteit, heb een 5.1 opstelling en geen ambitie tot uitbreiding van santal speakers
Als je die stereo weergave hoge prio geeft, komen Anthem en Arcam al snel uit de bus rollen.
Zat naar Anthem MRX serie te kijken, maar zag/hoorde in een youtubereview dat het fangeluid duidelijk hoorbaar is. Ik ben wel iemand die zich daar aan gaat ergeren. Arcam heb ik nu. Maar vroeg me af of er nog alternatieven zijn die ik over het hoofd zie die echt heel erg goed zijn in stereo. Heb helaas geen ruimte voor een aparte stereo versterker los.
Budget rond 3k, klein beetje stretch is wel mogelijk nog.