Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Via de iPhone van m’n partner is het onmogelijk om met de Rabobank-app betaalverzoeken te betalen. De redirect gaat goed, kies je voor welke bank dan gaat iOS naar de Rabobank app en crasht alles.

Ik heb de app op mijn eigen iPhone getest en dat werkt wel gewoon. Dus conclusie: iOS eens opnieuw installeren en backup terugzetten. Helaas weer hetzelfde.

Wat zou er aan de hand kunnen zijn of in de backup fout kunnen zitten dat dit gebeurd? Is de volgende stap echt alles terug zetten zonder backup?

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lelletje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-09 18:32
App verwijderen en opnieuw installeren? Soms verwijdert ie dan ook de cache ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Lelletje schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:42:
App verwijderen en opnieuw installeren? Soms verwijdert ie dan ook de cache ervan.
Oh, die stap was ik vergeten te vermelden in mijn post, maar die heb ik als eerste gedaan. Ook soft reset iPhone herstarten heeft niets geholpen. Hele vage toestand.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-10 09:36

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Wat heb je zelf al geprobeerd? Iig niet je topic in 't juiste sub-forum openen ;) Bij deze dus 'n slotje.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Dit topic is gesloten.