Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:33
Goedemiddag,
ik heb een S22 ultra met whatsapp.
Ik heb mijn adresboek (O365) opgeschoond.

Binnen whatsapp blijven echter verschillende contacten zichtbaar ondanks dat deze contacten in geen enkel adresboek bestaan.
Ik heb deze suggesties geprobeerd, maar zonder resultaat.
Iemand die dit herkend een oplossing weet?

https://android.stackexch...-my-contactlist-from-my-p

https://www.reddit.com/r/..._from_my_adress_book_but/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteHwk
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13:56
Ik ken dat probleem. Heb je in je telefoon contacten op verwijder contact gedrukt? Dan krijg je de vraag of je gekoppelde contacten die in Apps staan ook weg wil hebben. Dat bevestig je dan.

Maar nu je ze nog ziet. Als je inlogt op de computer op Google contacten in je browser dan krijg je een lijst te zien met alle contacten die je in je google account hebt opgeslagen(mail adressen en telefoonnummers) als je die gene daarin ook weggehaald dan staan ze ook niet meer op je telefoon.

En je kan in WhatsApp je contact lijst vernieuwen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:33
WhiteHwk schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:22:
Ik ken dat probleem. Heb je in je telefoon contacten op verwijder contact gedrukt? Dan krijg je de vraag of je gekoppelde contacten die in Apps staan ook weg wil hebben. Dat bevestig je dan.

Maar nu je ze nog ziet. Als je inlogt op de computer op Google contacten in je browser dan krijg je een lijst te zien met alle contacten die je in je google account hebt opgeslagen(mail adressen en telefoonnummers) als je die gene daarin ook weggehaald dan staan ze ook niet meer op je telefoon.

En je kan in WhatsApp je contact lijst vernieuwen .
1e suggestie van je --> ja
2e suggestie --> in zowel google als mijn adresboek in outlook staat het contact niet. Eigenlijk in geen enkel account welke synchroniseert met mijn telefoon.
Er lijkt iets te bestaan wat een "whats-app contact" heet.
De vraag is alleen hoe ik deze wegkrijg uit mijn contacten lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteHwk
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13:56
Open whatsapp
Druk op chat knopje onderin. Dan krijg je de lijst met je contacten te zien. Druk op de stipjes rechtsbovenin en kies vernieuwen

Staat daarna die mensen er nog in?