Mijn vraag
ik wil graag een deel van de tekst hebben i.p.v. de volledige tekst. hierbij wil ik het graag met een formule doen en niet met (CTRL+H) omdat de tekst wel handig is maar ik het niet in het volledige overzicht wil hebben. het gaat hierbij om een product naam die ik in de cel links ervan heb staan en in de huidige cel wil ik alleen de hoofdlijnen van producten weergeven hiervoor heb ik een lijst gemaakt waaruit gezocht kan worden. ik heb ook hieronder al een formule staan waarbij ik een aantal producten eruit haal maar ik wil het variabel houden en snel kunnen aanpassen of toevoegen kan iemand me hiermee helpen?
/f/image/2oSjFc2OKs9SibkCHhbketpG.png?f=fotoalbum_large)
Relevante software en hardware die ik gebruik
Excel
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
ik wil graag een deel van de tekst hebben i.p.v. de volledige tekst. hierbij wil ik het graag met een formule doen en niet met (CTRL+H) omdat de tekst wel handig is maar ik het niet in het volledige overzicht wil hebben. het gaat hierbij om een product naam die ik in de cel links ervan heb staan en in de huidige cel wil ik alleen de hoofdlijnen van producten weergeven hiervoor heb ik een lijst gemaakt waaruit gezocht kan worden. ik heb ook hieronder al een formule staan waarbij ik een aantal producten eruit haal maar ik wil het variabel houden en snel kunnen aanpassen of toevoegen kan iemand me hiermee helpen?
/f/image/2oSjFc2OKs9SibkCHhbketpG.png?f=fotoalbum_large)
Relevante software en hardware die ik gebruik
Excel
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
code:
1
| =ALS(ISFOUT(VIND.ALLES($G199;J199;1));"";$G199) |
code:
1
| =ALS(ISFOUT(VIND.ALLES("Okoume multiplex";$H191;1));ALS(ISFOUT(VIND.ALLES("Populieren multiplex";$H191;1));ALS(ISFOUT(VIND.ALLES("Vuren klasse";$H191;1));ALS(ISFOUT(VIND.ALLES("Fins-Vuren multiplex";$H191;1));"";"Fins-Vuren multiplex");"Vuren klasse");"Populieren multiplex");"Okoume multiplex") |
[ Voor 6% gewijzigd door TimTech20 op 01-02-2024 10:20 ]