- Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt
https://gathering.tweakers.net/forum/myreact/
- Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Op verschillende verbindingen, verschillende apparaten, verschillende browsers geprobeerd. Geen adblock in gebruik
- Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Nu is er bij het laden af en toe een vertraging van soms wel tientallen seconden. Overige pagina's laden per direct
- Indien relevant, voeg een screenshot toe
/f/image/fULOrjKT8fuIcHD5F33kICvh.png?f=fotoalbum_large)
Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
o.a. Win11 met Firefox 122.0. Ik ervaar het ook op mobiel (Samsung browser). Custom CSS uitgeschakeld en adblock met whitelist voor tweakers.net.
Dit probleem ervaar ik omdat ik /myreact als ingangspagina voor het forum gebruik. Hierdoor loop ik er regelmatig tegenaan, ook als ik back ga vanuit een topic die ik vanuit deze pagina aangeroepen heb.
Afgelopen week kreeg ik ook meermaals de meldingspagina dat Tweakers down zou zijn (alleen op /myreact), wat mij laat vermoeden dat het iets met loadbalancing en/of caching te maken heeft.
https://gathering.tweakers.net/forum/myreact/
- Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Op verschillende verbindingen, verschillende apparaten, verschillende browsers geprobeerd. Geen adblock in gebruik
- Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Nu is er bij het laden af en toe een vertraging van soms wel tientallen seconden. Overige pagina's laden per direct
- Indien relevant, voeg een screenshot toe
/f/image/fULOrjKT8fuIcHD5F33kICvh.png?f=fotoalbum_large)
Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
o.a. Win11 met Firefox 122.0. Ik ervaar het ook op mobiel (Samsung browser). Custom CSS uitgeschakeld en adblock met whitelist voor tweakers.net.
Dit probleem ervaar ik omdat ik /myreact als ingangspagina voor het forum gebruik. Hierdoor loop ik er regelmatig tegenaan, ook als ik back ga vanuit een topic die ik vanuit deze pagina aangeroepen heb.
Afgelopen week kreeg ik ook meermaals de meldingspagina dat Tweakers down zou zijn (alleen op /myreact), wat mij laat vermoeden dat het iets met loadbalancing en/of caching te maken heeft.
Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?