Toon posts:

Resident evil :Code veronica

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ja las net ergens dat deze dreamcast titel ook op PS2 uit is Heeft iemand hem al of weet iemand waar die te koop is?

Alvast bedankt voor de moeite Eendje

• mradem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024
Komt in de buurt van 13 september uit

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Ik heb hem al gezien in de Intertoys krantje.
Hij zal wel iets eerder uitkomen bij Futurezone..
Ga hem in ieder geval wel kopen...
Heb RE 1,2,3 al allemaal uitgespeeld.

• mradem
Hij valt volgens mij wel een beetje tegen. op IGN kreeg hij maar een 6.5. Is nou niet echt super

Verwijderd

Topicstarter
Aha dank jullie wel voor deze onfo ik heb namelijk ook al RE uitygespeeld dus deze moet er ook bij sweet het is bijna 13 september >:)

• Alpine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-11 21:29

Alpine

Twisted animator

Ik zag Resident evil Code: veronica al liggen in de Future Zone in Rotterdam.

Edit: Het is een import uit de US.

Verwijderd

Weet iemand of ie ook op de pc komt?:?

• mradem
Op zaterdag 08 september 2001 21:27 schreef Spaceman_Spiff het volgende:
Weet iemand of ie ook op de pc komt?:?
Voor zover ik weet niet

Verwijderd

Bij Fame in de kalverstraat in Amsterdam

Verwijderd

:'(Shit....naja. Dan maar sparen voor Renegade...

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand nog een goede (p)revieuw van de spel gezien ergens op het net ?
Maar nog een paar daagjes maar >:)

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:06

Sharky

Skamn Dippy!

hmmm die moet ik hebben. heb alleen 1 nog niet uitgespeeld, die is gewoon te moeilijk. 2 vond ik nog het vetste

This too shall pass

• PowerRun
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
Volgens www.dimensionplus.nl komt ie de 15e... maar da's op een zaterdag dus zal wel 14 of 17 moeten zijn :)

Verwijderd

je moet hem bij dimensionplus kopen da krijg je tenminste
weskers report erbij
en de dmc demo
bij andere winkels krijg je alleen
resident evil en dmc demo geen
weskers report
en die is nou net zo gaaf
heb dat sel al 1000 keer uitgespeeld blijft cool
resident evil rulles
capcom i love you
en dmc is ook cool
i love it too

Verwijderd

Topicstarter
wat is wesker reort en DCM ?
thansk

• PowerRun
Op dinsdag 11 september 2001 00:15 schreef DCM-Killereend het volgende:
wat is wesker reort en DCM ?
thansk
DMC = Devil May Cry, andere game van Capcom die nog uit moet komen. Wesker's Report is een of andere extra (Albert Wesker is uit Resident Evil 1 op PSX) dat in beperkte oplage bij Resident Evil Code Veronica X zit.

Zie ook Dimension Plus

Overigens heeft Dimension Plus GEEN Wesker's Report bij Resident Evil, dus ik weet niet hoe Finelookingme daar bij komt :)

Verwijderd

kwou dit gewoon effe toevoegen:

RESIDENT EVIL RULEZZZZZZZZZZZZZ

er gaan ook geruchten dat er een film van komt... kan iemand dit vastleggen :?

• mradem
Hij is sinds vandaag uit bij dimension plus lees ik net. En als toetje zit er een demo bij van DMC. Ach dat wisten we al denken jullie, maar er zit niet dezelfde versie bij als dat de jappen kregen maar de laatste nieuwe versie!!!!!!!!!. Dus krijg je drie van de eerste vier levels van de uiteindelijke Devil May Cry, samen met nieuwe moves vergeleken bij de oudere demo. Thank you capcon.

Verwijderd

capcom

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand hem al {mijn money is op moet 2 weekje s wachten :( ]

Is ie goed of nie is ie me geld waard of nie alvast bedankt ciao eendje

• mradem
Op woensdag 12 september 2001 16:11 schreef ReV3rEnD het volgende:
capcom
Dat bedoel ik.
in het nieuwe playstation 2 blad wordt hij als aanrader beschouwd (88%).

Verwijderd

Op woensdag 12 september 2001 15:45 schreef ReV3rEnD het volgende:
kwou dit gewoon effe toevoegen:

RESIDENT EVIL RULEZZZZZZZZZZZZZ

er gaan ook geruchten dat er een film van komt... kan iemand dit vastleggen :?
Ja, ik :Y)

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Volgende Resident Evil's plus oude remakes exclusief naar de GAMECUBE: http://cube.ign.com/news/38267.html
Perhaps bigger news, though, Capcom announced that remakes of Biohazard, Biohazard 2, Biohazard 3: Nemesis and Biohazard: Code Veronica would be released for GameCube exclusively. Additionally, the company said the upcoming Biohazard 4 would also arrive for Nintendo's next-generation console exclusively. Plus, the company will still bring Biohazard 0 to the console -- again, exclusively. Boom!
The company further noted: "Because we don't want to force our users to have to buy many systems to play the Biohazard games, we've decided to focus on one console: GameCube."
Goed nieuws voor sommigen :) slecht nieuws voor anderen.

Check ook het filmpje hier: http://cube.ign.com/news/38266.html

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Verwijderd

Op donderdag 13 september 2001 15:05 schreef D³ het volgende:

Goed nieuws voor sommigen :) slecht nieuws voor anderen.
BLEEHHHHHHHHHHHH,
Ik hou zo van RE maar om dan een gamecube daarvoor te gaan kopen :r

Wat moettik now doen, ik heb die screens gezien en kreeg spontane kwijlaanvallen.... maar ik wil geen starcube want vollegens mij wordt de rest van die console :'(

• PowerRun
Op donderdag 13 september 2001 17:16 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

BLEEHHHHHHHHHHHH,
Ik hou zo van RE maar om dan een gamecube daarvoor te gaan kopen :r

Wat moettik now doen, ik heb die screens gezien en kreeg spontane kwijlaanvallen.... maar ik wil geen starcube want vollegens mij wordt de rest van die console :'(
Dit zijn niet de enige game(s) die gaan komen. Na Capcom lijkt het er op dat ook Squaresoft en Namco zullen kiezen om hun games ook op de Cube te brengen:

Namco naar Cube?
Square naar Cube?

Dit zijn voor mij alleen maar meer redenen om er toch een te kopen, bovendien is ie stukken goedkoper dan de andere consoles!

• PowerRun
hmmmz.... wrong button |:(

Verwijderd

hoe de finelookingme daar aan komt dat stond op de site
ik hem besteld raad wat ja helaas geen weskers report zoals eerder aangegeven
nou danb hoef ik hem niet
klaar

• AIKANE
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-03 12:37

AIKANE

Grrrrr

Ik heb um inmiddels en ik moet zeggen de graphics zijn wel Ok, en verder natuurlijk de gameplay als vanouds. Hoe het nu lijkt zit het wel goed, hier ben ik wel een tijdje mee zoet!

Daarbij zit er een demo bij van DEVIL MAY CRY !!!! :9~ :9~

What the heart requires may never be understood by the mind!

Verwijderd

Nah RE is wel gaaf maar niet superpositieve dingen over Code Veronica dus ik w8 lekker op Silent Hill 2 :Y)

Ik vind Silent Hill op dit moment de beste horror game ooit!

Verwijderd

RE:Code veronica X is helemaal te gek! Goede graphics, zeer vette gameplay! Ben nu ongeveer op de helft.

DMC heb ik de full version (JAP) liggen en het is zo'n vet spel! Dit wordt echt de buttkicker voor de PS2!

btw: Sony heeft net aangekondigd 19% van Squaresoft te hebben gekocht. Hiermee hebben ze afgedwongen dat de Final Fantasy series ALLEEN nog maar voor de PS2 worden uitgebracht evenals de andere square titels. Square mag alleen nog voor de GBA games uitbrengen. :)

Maareh. Als hondstrouwe PSX/PS2 bezitter ga ik toch wel ff een cube'je scoren denk ik hoor. vette games mensen!

Verwijderd

Omfg wat zuigt dit spel, ik zat hem laats nog te spelen, maar ik kwam maar niet verder :( Yeah ik ben dan ook niet zo'n inzetter in zulke soort games, de camera standpunten zijn soms helemaal om van te :'( zodat ik niet eens goed die zombies kan fraggen :P

Maar Devil May Cry daarentegen lijkt me wel een hele stoere game :)

Hebben jullie ook al is Omunisha Warlords gespeelt? Dat spel vind ik dan wel weer zwaar roelen, tis in principe hetzelfde als RE maar dat je met een zwaard kan hakken maakt het wel weer leuk :) Maar daar kwam ook al niet verder :( Dus had ik het spel maar ingeruild voor NBA Streets, wat was dat een goed keuze zeg, NBA Streets 0wnz!!! :P :9

Verwijderd

Resident Evil is het beste wat de gamesbiz tegewoordig te bieden heeft, ominusha ruled ook verschrikkelijk, en omdat jij niet verder kan ruil jij hem in voor eens spelletje waarbei lange mannen achter een oranje stuiterbal aanrennen? dat kan je beter gewoon buiten doen vinnik |:(

Verwijderd

De hele Resident Evil reeks is gewoon geweldig, toen ik deel 1 op de psx had uitgespeeld hoopte ik al op een sequel, en gelukkig komt er strax weer een deel uit :)

Dit is 1 v/d weinige spellen die mij boeit.

Verwijderd

Op donderdag 25 oktober 2001 15:26 schreef ReV3rEnD het volgende:
Resident Evil is het beste wat de gamesbiz tegewoordig te bieden heeft, ominusha ruled ook verschrikkelijk, en omdat jij niet verder kan ruil jij hem in voor eens spelletje waarbei lange mannen achter een oranje stuiterbal aanrennen? dat kan je beter gewoon buiten doen vinnik |:(
Tja dan kan je buiten ook voetballen [iss/fifa] - kan je ook mensen fraggen [quake3] - kan je ook snowboarden [SSX] vinnik |:(

Het ging er alleen om dat ik NBA veel leuker vind dan Omunisha en wat ik gehoord had van Omunisha is dat het heel erg snel uitgespeeld is en heeft Omunisha een hoog replay value??? Dacht het niet he? 1 keer uitspelen en je speelt hem haast nooit meer, maar NBA daarentegen kan je keer op keer spelen je kan het ook gewoon met je vrienden spelen en dat kon niet met Omunisha.

Kijk zulke spellen koop ik nou: Spellen met een hoog Replay Value zijn: GT3, ISS, NBA Streets etc

Maarja tis mijn mening dussss......

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:06

Sharky

Skamn Dippy!

Op donderdag 25 oktober 2001 15:33 schreef George-dubbeljoe-Bush het volgende:
De hele Resident Evil reeks is gewoon geweldig, toen ik deel 1 op de psx had uitgespeeld hoopte ik al op een sequel, en gelukkig komt er strax weer een deel uit :)

Dit is 1 v/d weinige spellen die mij boeit.
1337!

was mij te moeilijk. ik heb deel 1 een tijdje van een kameraad geleend en na 2 weken heb ik hem maar terug gegeven. daarom was 2 ook zo makkelijk. iedereen klaagde dat 1 te moeilijk was...

This too shall pass

Verwijderd

Voor alle residentevil fans ga eens naar deze pagina daar kan je ook alle filmpjes downloaden (cutscenes) van alle residentevil titels verder staat er info over de bioscoopfilm die in de maak is. En....kan je daar de weskers report filmpje kijken. WWW.biohazardextreme.com
Voor degene die het niet weten biohazard is de naam van residentevil in japan(en amerika????). have fun en niet vergeten het introfilmpje te kijken die is arg vet..... Trouwens op de site staat dat ze die rechten hebben om de filmpjes te laten zien(makers van de site mochten ook van capcom betaversies spelen en dergelijke). Als dit overigens toch niet mag wat ik doe.Haal dan deze post maar weg en mijn excuses dan...
Pagina: 1