Ja las net ergens dat deze dreamcast titel ook op PS2 uit is Heeft iemand hem al of weet iemand waar die te koop is?
Alvast bedankt voor de moeite Eendje
Alvast bedankt voor de moeite Eendje
Voor zover ik weet nietOp zaterdag 08 september 2001 21:27 schreef Spaceman_Spiff het volgende:
Weet iemand of ie ook op de pc komt?
This too shall pass
Verwijderd
DMC = Devil May Cry, andere game van Capcom die nog uit moet komen. Wesker's Report is een of andere extra (Albert Wesker is uit Resident Evil 1 op PSX) dat in beperkte oplage bij Resident Evil Code Veronica X zit.Op dinsdag 11 september 2001 00:15 schreef DCM-Killereend het volgende:
wat is wesker reort en DCM ?
thansk
Verwijderd
Dat bedoel ik.Op woensdag 12 september 2001 16:11 schreef ReV3rEnD het volgende:
capcom
Verwijderd
Ja, ikOp woensdag 12 september 2001 15:45 schreef ReV3rEnD het volgende:
kwou dit gewoon effe toevoegen:
RESIDENT EVIL RULEZZZZZZZZZZZZZ
er gaan ook geruchten dat er een film van komt... kan iemand dit vastleggen
Perhaps bigger news, though, Capcom announced that remakes of Biohazard, Biohazard 2, Biohazard 3: Nemesis and Biohazard: Code Veronica would be released for GameCube exclusively. Additionally, the company said the upcoming Biohazard 4 would also arrive for Nintendo's next-generation console exclusively. Plus, the company will still bring Biohazard 0 to the console -- again, exclusively. Boom!
Goed nieuws voor sommigenThe company further noted: "Because we don't want to force our users to have to buy many systems to play the Biohazard games, we've decided to focus on one console: GameCube."
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Verwijderd
BLEEHHHHHHHHHHHH,Op donderdag 13 september 2001 15:05 schreef D³ het volgende:
Goed nieuws voor sommigenslecht nieuws voor anderen.
Dit zijn niet de enige game(s) die gaan komen. Na Capcom lijkt het er op dat ook Squaresoft en Namco zullen kiezen om hun games ook op de Cube te brengen:Op donderdag 13 september 2001 17:16 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
BLEEHHHHHHHHHHHH,
Ik hou zo van RE maar om dan een gamecube daarvoor te gaan kopen
Wat moettik now doen, ik heb die screens gezien en kreeg spontane kwijlaanvallen.... maar ik wil geen starcube want vollegens mij wordt de rest van die console
Verwijderd
What the heart requires may never be understood by the mind!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Tja dan kan je buiten ook voetballen [iss/fifa] - kan je ook mensen fraggen [quake3] - kan je ook snowboarden [SSX] vinnikOp donderdag 25 oktober 2001 15:26 schreef ReV3rEnD het volgende:
Resident Evil is het beste wat de gamesbiz tegewoordig te bieden heeft, ominusha ruled ook verschrikkelijk, en omdat jij niet verder kan ruil jij hem in voor eens spelletje waarbei lange mannen achter een oranje stuiterbal aanrennen? dat kan je beter gewoon buiten doen vinnik
1337!Op donderdag 25 oktober 2001 15:33 schreef George-dubbeljoe-Bush het volgende:
De hele Resident Evil reeks is gewoon geweldig, toen ik deel 1 op de psx had uitgespeeld hoopte ik al op een sequel, en gelukkig komt er strax weer een deel uit
Dit is 1 v/d weinige spellen die mij boeit.
This too shall pass
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq