Ik heb hier een Dynalink ISDN modempie maar nu wil ik dus zien of het nummer dat ik ingevuld heb in de configs van de modem ook echt naar buiten belt...hoe kan ik dit anders zien dan de configs? (windows foon werkt niet) iemand
als je telefoonnummers kunt bellen kun je eens proberen je GSM te bellen, nummerherkening en voila!
jah dah snap ik :)maarru een isnd modem word niet gezien in de windows dialer dus ik kan ook niet bellen...is hier een speciale instelling voor ofzow?
Volgens mij werkt het niet.
Ik heb namelijk ook een ander nr. in de config van windows opgegeven, maar bij de tel. rekening, staat al het geinternet gewoon bij het hoofdnummer...
Ik heb namelijk ook een ander nr. in de config van windows opgegeven, maar bij de tel. rekening, staat al het geinternet gewoon bij het hoofdnummer...
Eat my shorts !
blegh
ik moet gewoon een phone dialer hebben die het in2k doet met isdn dan kan ik het controleren..ik heb namenlijk en in de windows config van mun dynalink en in de software monitor zooi van de modem het nummer ingesteld
want ik heb bijv. bij Wanadoo het nummer opgegeven wat ik overal ingevuld heb...maar als dit niet werkt
want ik heb bijv. bij Wanadoo het nummer opgegeven wat ik overal ingevuld heb...maar als dit niet werkt
Maak dan gewoon een verbinding aan die naar je gsm belt. Dan kun je het toch meteen zien? (Of naar de gsm van iemand die je kent, zodat je het wel kunt nagaan).
ennuh, hoe en waar ga ik dat doen dan? lijkt me niet dat het met Connection Wizard moet ofzow waar ik ISP verbindingen mee maak
juist wel, hij ziet echt nie het verschil tussen een 06-nummer en normaal nummer..Op zaterdag 08 september 2001 01:08 schreef Sourcerer het volgende:
ennuh, hoe en waar ga ik dat doen dan? lijkt me niet dat het met Connection Wizard moet ofzow waar ik ISP verbindingen mee maak
Inderdaad.., gewoon een externe verbinding maken met wat gegevens en het telf. nr van je Mobieltje en je weet het!
Je krijgt uiteraard geen verbinding, maar dat is ook helemaal niet nodig.
Je krijgt uiteraard geen verbinding, maar dat is ook helemaal niet nodig.
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
Pagina: 1