[F1] Racemanagers/pools 2024 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dingoo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22-07 01:48
Logo F1 2024

Het Formule1 seizoen 2024 komt er aan! Wie doet waar mee? Dit lijkt me een mooi topic om dat in bij te houden. DM me voor aanvullingen!

Managers en Pools

GoT Subleagues

DM me maar als er nog meer GoT subleagues zijn!

Stand op de verschillende subleagues

Formule1meester, subleague Tweakers
Afbeeldingslocatie: https://www.formule1meester.nl/subleagues/tweakers/standings.png?t=1

F1pool, GoT-league
Afbeeldingslocatie: https://www.f1pool.net/scores/got-league.png

[ Voor 5% gewijzigd door dingoo op 09-03-2024 00:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Ik doe weer mee met GPTM, de nieuwe, niet zo nieuwe naam van F1TM. Op drie na doet iedereen van vorig jaar ook weer mee. Gezellig. @G_Dragon, doe je ook weer mee?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pOgpjQySq_3C1fXjmmy-GgWaOp8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/lrtTLyfOAQupXYaJHcv6cWME.png?f=fotoalbum_large

Linkje: https://www.gptm.nl/join/3437/d659a2

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Mog schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 13:50:
Ik doe weer mee met GPTM, de nieuwe, niet zo nieuwe naam van F1TM. Op drie na doet iedereen van vorig jaar ook weer mee. Gezellig. @G_Dragon, doe je ook weer mee?

[Afbeelding]

Linkje: https://www.gptm.nl/join/3437/d659a2
Huh wait wat is dit? :P Ik ga de TS even doorlezen, want wil me er eerst even in verdiepen.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

G_Dragon schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 13:52:
[...]

Huh wait wat is dit? :P Ik ga de TS even doorlezen, want wil me er eerst even in verdiepen.
Of er loopt nog een Gdragon rond. Of iemand imiteert je :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Mog schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 13:54:
[...]

Of er loopt nog een Gdragon rond. Of iemand imiteert je :D
Waarom moet ik €6 betalen na het inloggen? :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

G_Dragon schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 13:55:
[...]

Waarom moet ik €6 betalen na het inloggen? :D
Meedoen kost €6 per seizoen. Daarvan draaien de servers en krijgen 1-3 een leuke prijs. Dat is al 10 jaar zo. Dus ik denk dat jij niet Gdragonnl bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Mog schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 13:59:
[...]

Meedoen kost €6 per seizoen. Daarvan draaien de servers en krijgen 1-3 een leuke prijs. Dat is al 10 jaar zo. Dus ik denk dat jij niet Gdragonnl bent?
Ik heb wel een account aangemaakt toen ik een paar jaar geleden mee wou doen, maar nooit gebruikt toen het scherm van betalen in beeld kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

G_Dragon schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 14:01:
[...]

Ik heb wel een account aangemaakt toen ik een paar jaar geleden mee wou doen, maar nooit gebruikt toen het scherm van betalen in beeld kwam.
Haha, hetzelfde als nu dus :D Het kost inderdaad €6. Is wel jammer, maar goed, op zich wel te begrijpen. Het is voor mij mijn enige manager spel in het seizoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Mog schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 14:02:
[...]

Haha, hetzelfde als nu dus :D Het kost inderdaad €6. Is wel jammer, maar goed, op zich wel te begrijpen. Het is voor mij mijn enige manager spel in het seizoen.
Waardeer het wel ontzettend dat je aan me denkt, want anders had ik graag meegedaan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• torx
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11:20
Ik doe (uiteraard) weer mee met mijn eigen pool: https://www.f1pool.net/leagues/got-league

Geen inschrijfgeld en geen ads :)

Afbeeldingslocatie: https://torxprojects.com/external/tweakers/f1pool-got-2024-medium.jpg

Honda CB750 Hornet :: Yamaha Fazer FZ6 SA (2011 - 2023) | F1Pool.net

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-07 20:59
Ik doe weer gezellig mee :)
oOo

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

torx schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 14:58:
Ik doe (uiteraard) weer mee met mijn eigen pool: https://www.f1pool.net/leagues/got-league

[Afbeelding]
Daar heb ik gewoon nog een account op! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

@torx Als het goed is ben ik gejoined

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

torx schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 14:58:

[Afbeelding]
Ik heb me ook even ingeschreven. Maar wat is precies de bedoeling van deze pool? Elke race de top 8 + pole sitter voorspellen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• torx
Yes je zit erbij. Welkom terug :)
Mog schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 15:17:
[...]

Ik heb me ook even ingeschreven. Maar wat is precies de bedoeling van deze pool? Elke race de top 8 + pole sitter voorspellen?
Exact! In principe staat hier alles uitgelegd, maar kan voor nieuwe gebruikers misschien wat wollig overkomen inderaad.

[ Voor 52% gewijzigd door torx op 23-02-2024 15:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

torx schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 15:26:
[...]

Dank je wel, hopelijk vergeet ik het niet in te vullen.
Want de laatste keer dat ik mee deed vergat ik het telkens in te vullen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• torx
G_Dragon schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 15:27:
[...]

Dank je wel, hopelijk vergeet ik het niet in te vullen.
Want de laatste keer dat ik mee deed vergat ik het telkens in te vullen.
In principe wordt je doorlopende selectie gebruikt zolang je (maximaal) elke twee races inlogt. Je kan in je profiel ook een reminder mail instellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

torx schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 15:29:
[...]

In principe wordt je doorlopende selectie gebruikt zolang je (maximaal) elke twee races inlogt. Je kan in je profiel ook een reminder mail instellen.
Goed om te weten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

torx schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 15:26:
[...]

[...]

Exact! In principe staat hier alles uitgelegd, maar kan voor nieuwe gebruikers misschien wat wollig overkomen inderaad.
Dan haak ik gelijk weer af :P

Wat ik zo leuk vind aan GPTM is dat je team manager bent. Je moet twee rijders, een chassis en een motor kopen van een budget van 100 miljoen. Naar mate het seizoen vordert (en jouw team doet het goed) krijg je steeds meer budget en kan je betere rijders/chassis/motoren kopen. Waardoor je weer meer punten krijgt en weer een beter team kan bouwen. Zo ben je het hele seizoen bezig met het perfectioneren van je team ipv voorspellingen in te vullen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• torx
Mog schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 15:35:
[...]

Dan haak ik gelijk weer af :P

Wat ik zo leuk vind aan GPTM is dat je team manager bent. Je moet twee rijders, een chassis en een motor kopen van een budget van 100 miljoen. Naar mate het seizoen vordert (en jouw team doet het goed) krijg je steeds meer budget en kan je betere rijders/chassis/motoren kopen. Waardoor je weer meer punten krijgt en weer een beter team kan bouwen. Zo ben je het hele seizoen bezig met het perfectioneren van je team ipv voorspellingen in te vullen.
Heb ik ook vaak meegedaan en is zeker leuk! Maar dit is wel exact de reden dat ik de F1Pool ben gestart. Want als je bij een manager in het begin niet goed zit, kan je nooit meer bijkomen vanwege gebrek aan budget. Met deze pool is elke race opnieuw even veel kans om aan het einde hoog te eindigen.

Wat mij kunnen beide soorten competities naast elkaar bestaan en kies je inderdaad gewoon wat je het meeste aanspreekt, of allebei.

Ik zit er ook wel eens aan te denken om een tweede competitiesoort ernaast te maken met nog meer spelelement, maar wil geen managerkloon maken want het is telkens een team + motor + twee coureurs en heb nog niet de creativiteit gehad om iets anders te verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:12
Gridrival is een leuke F1 manager

EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Red BaRON
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 27-02-2024
Hee Gaaf ik ben er ook fanatiek mee, het maakt het kijken nog leuker natuurlijk en zie toch weer een paar sites die ik nog niet kende.

ik miste er nog wel een paar waar ik ook nog aan mee doe

FF1gp.com

Foletonf1.com

F1-spel.net

F1-forecast.com

Predition-game.com

F1play.com

Kicktipp.com

https://nl.zweeler.com/ maar inleg € 25, - volgens mij doe ik niet aan mee

App motorsportgaming.hub.com

Dus ga de strijd met /tegen mij aan oOo , mijn nicknames zijn Red BaRON en RONstopable

Succes en laten we hopen op een mooi seizoen! *O* :)F

[ Voor 9% gewijzigd door The Red BaRON op 27-02-2024 20:18 . Reden: aanvulling site ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Welke van deze is een echte manager game? Dus dat je een budget hebt en een team moet samenstellen? De meeste hier zijn voorspel games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:49

RBH

Ik wilde de F1 Fantasy league joinen, maar hij geeft aan dat de code invalid is. Doe ik iets verkeerd? :)

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:45
RBH schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 21:05:
Ik wilde de F1 Fantasy league joinen, maar hij geeft aan dat de code invalid is. Doe ik iets verkeerd? :)
Zelfde hier. Heb me wel in een aantal andere leagues aangemeld :).

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superflip
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-07 19:05

Superflip

*pwiet*

Als iemand de de code fixt dan join ik ook in de Fantasy league.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Toch even 58 punten gescoord met F1Pool @torx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:10

Laguna

Connaisseur

Superflip schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 09:30:
Als iemand de de code fixt dan join ik ook in de Fantasy league.
Nog steeds de foutmelding "invalid league code" hier. @dingoo wat gaat hier mis?

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dingoo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22-07 01:48
@Laguna Ik denk dat diegene die de Fantasy League subleague organiseerde ermee is gestopt. Ik verwijder deze code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Nog twee weken voordat het F1 seizoen en dus de vele manager spellen weer van start gaan. Moeten we dit topic upgraden naar 2025 of een nieuwe starten?

Pagina: 1