Lege lijnen in pivottabel

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valmorea
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 14-05-2024
Hoe komt het dat ik lege lijnen in mijn pivot krijg & hoe kan ik deze verwijderen zonder de filter te gebruiken?

Want als ik de filter gebruik wordt mijn grafiek niet meer automatisch geupdated.
...

...

[ Voor 1% gewijzigd door Valmorea op 31-01-2024 18:36 . Reden: Tekstfout ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Welkom :)

Zoals je hebt gemerkt stellen we wat vragen bij openen van een topic, de '...'. Kan je wat uitgebreider zijn? Wat bedoel je precies met lege lijnen, hoe is je draaitabel precies ingesteld? Wat bedoel je met je optie het filter te gebruiken? (Immers is dat standaardfunctionaltieit voor elke draaitabel - incl. het gedrag bij aanpassen van cellen: rechtermuisknop - verversen).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hihansvdijk
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 23-05-2024
Waarschijnlijk heb je als bron voor de pivot een aantal hele kolommen geselecteerd, of staan er lege rijen in het geselecteerde celbereik.
Deze kan je er met een slicer op je draaitabel uitfilteren, of je past je celbereik aan. Als je een draaigrafiek hebt, dan past deze zich aan aan de info in de draaitabel.

Andere oorzaak kan zijn dat je bij ontwerpen hebt aangegeven dat je een lege rij wil hebben na elk item.