Is dit wel dezelfde muurbeugel? Prijsverschil nogal groot

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aziona
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:09
Ik wil graag mijn nieuwe tv (Sony 75X95L) zo strak mogelijk tegen de muur monteren. Ik was nogal gecharmeerd van een beugel bij HelloTV omdat je die makkelijk kunt ophangen (leek mij) en waarbij de tv maximaal 1cm van de muur hangt. Ik stond op het punt om deze muurbeugel te bestellen bij HelloTV voor EUR 99,99 maar nu lijk ik dezelfde muurbeugel te vinden bij Onlinekabelshop.nl en Amazon.nl voor slechts een derde van de prijs van HelloTV. Mis ik iets of zijn dit niet dezelfde beugels? Als ik het filmpje van HelloTV vergelijk met de pdf op de site van Onlinekabelshop dan lijken het wel precies dezelfde te zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Aziona op 12-04-2024 13:35 ]

WP: WH-MDC05J3E5,WH-MDC07J3E5, WPB: Atlantic Explore v4, PV: Solaredge (6,8kW) en SMA (4,3kW), 2 x Heishamon OT v3.1, Rpi v5, Rpi v4, 2 x Rpi v3, ESP32, Domoticz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10:35
Dat lijken vrijwel zeker dezelfde beugels te zijn en de prijs bij Hellotv is simpelweg erg hoog... het is maar een eenvoudige beugel, weinig techniek of materiaal. Dit is ingekocht door HelloTV en wordt nu verkocht als een soort van huismerk... maar het is gewoon een heel generiek "merkloos" ding.

Het is iets wat je overigens op de 'tv beugel markt' wel meer ziet dat de prijzen heel erg uiteen lopen... zelfde product, ander merkje erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimoo
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 15:09
Precies, vooral met amazon erbij.
Kortom, zelfde beugel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aziona
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:09
Bleek een flutbeugel voor deze tv, heb een andere (Sony) gekocht.

[ Voor 17% gewijzigd door Aziona op 12-04-2024 13:36 ]

WP: WH-MDC05J3E5,WH-MDC07J3E5, WPB: Atlantic Explore v4, PV: Solaredge (6,8kW) en SMA (4,3kW), 2 x Heishamon OT v3.1, Rpi v5, Rpi v4, 2 x Rpi v3, ESP32, Domoticz