Ik heb sinds zaterdag een Samsung S24, gekocht bij Odido. Helaas werkt WIFI-bellen in huis niet, slechts 1x heb ik kort het bekende symbooltje van wifi-bellen bovenin zien staan, dat gesprek was merkbaar goed. De rest van de tijd lijkt wifi-bellen niet beschikbaar te zijn; het symbooltje ontbreekt en de verbinding is duidelijk slecht, vanwege het ontbreken van mobiele dekking in huis.
- Zoals te zien in de screenshots staan alle instellingen die betrekking hebben op wifi-bellen juist.
- In huis heb ik glasvezel van Odido met een modern Zyxel modem. Op iedere verdieping heb ik een bedraad WIFI-6 / mesh punt staan. In het hele heb ik keurig maximaal wifi-bereik.
- Ik gebruik een e-simm.
- herstarten / aan en uit schakelen van wifi helpt niet. De ene keer dat het wel werkte, was direct nadat ik mijn wifi (op de telefoon) aan en uit had gezet. Toen verscheen direct het symbooltje van wifi-bellen.
- Telefoon draait op Android 14
- herstarten van modem en wifi-punten geen effect.
- klantenservice Odido had geen suggesties/verklaring.
- locatie staat ook aan, dit schijnt nodig te zijn.
Wat kan ik doen om dit probleem op te lossen?
:strip_exif()/f/image/jMysQpLbnyfZiGBRoLG0LOic.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fYAGp5aaAi8Liy0IvEd6xoGa.jpg?f=fotoalbum_large)
- Zoals te zien in de screenshots staan alle instellingen die betrekking hebben op wifi-bellen juist.
- In huis heb ik glasvezel van Odido met een modern Zyxel modem. Op iedere verdieping heb ik een bedraad WIFI-6 / mesh punt staan. In het hele heb ik keurig maximaal wifi-bereik.
- Ik gebruik een e-simm.
- herstarten / aan en uit schakelen van wifi helpt niet. De ene keer dat het wel werkte, was direct nadat ik mijn wifi (op de telefoon) aan en uit had gezet. Toen verscheen direct het symbooltje van wifi-bellen.
- Telefoon draait op Android 14
- herstarten van modem en wifi-punten geen effect.
- klantenservice Odido had geen suggesties/verklaring.
- locatie staat ook aan, dit schijnt nodig te zijn.
Wat kan ik doen om dit probleem op te lossen?
:strip_exif()/f/image/jMysQpLbnyfZiGBRoLG0LOic.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fYAGp5aaAi8Liy0IvEd6xoGa.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eFjef8Gqc0Mv2Q4YFOQj36li.jpg?f=fotoalbum_large)