Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdyvw
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-08 07:19
Ik heb sinds zaterdag een Samsung S24, gekocht bij Odido. Helaas werkt WIFI-bellen in huis niet, slechts 1x heb ik kort het bekende symbooltje van wifi-bellen bovenin zien staan, dat gesprek was merkbaar goed. De rest van de tijd lijkt wifi-bellen niet beschikbaar te zijn; het symbooltje ontbreekt en de verbinding is duidelijk slecht, vanwege het ontbreken van mobiele dekking in huis.

- Zoals te zien in de screenshots staan alle instellingen die betrekking hebben op wifi-bellen juist.
- In huis heb ik glasvezel van Odido met een modern Zyxel modem. Op iedere verdieping heb ik een bedraad WIFI-6 / mesh punt staan. In het hele heb ik keurig maximaal wifi-bereik.
- Ik gebruik een e-simm.
- herstarten / aan en uit schakelen van wifi helpt niet. De ene keer dat het wel werkte, was direct nadat ik mijn wifi (op de telefoon) aan en uit had gezet. Toen verscheen direct het symbooltje van wifi-bellen.
- Telefoon draait op Android 14
- herstarten van modem en wifi-punten geen effect.
- klantenservice Odido had geen suggesties/verklaring.
- locatie staat ook aan, dit schijnt nodig te zijn.

Wat kan ik doen om dit probleem op te lossen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jxu0DoNUZ53Jj7xD7LBvYcjVvFY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jMysQpLbnyfZiGBRoLG0LOic.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g4hdw9gTkmuNVoffZGglAfvzH3k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fYAGp5aaAi8Liy0IvEd6xoGa.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tKs5pdzQeNgbYF1ugn5CypO2ceo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eFjef8Gqc0Mv2Q4YFOQj36li.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:29
Je beste optie is om dit toch wat verder door te drukken bij Odido, telefoon is bij hen gekocht, is aangesloten op hun netwerk en dus alles wat je hebt, wordt door hen service op geleverd. Willen ze niet verder helpen? Dan stuur je het toch gewoon terug? Sturen ze je wel door naar een hogere lijn die wel weet hoe ze je kunnen helpen.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occaj
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 23-12-2024
Als Odido je niet kan helpen zou ik toch eens contact opnemen met Samsung. Misschien zit er wel een fout in de software die ze met een OTA kunnen fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightemup
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 03-10 14:38
Type eens:

*#*#4636#*#* en druk op phone info(rmation). Zie je daar de optie om via WiFi te bellen staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
lightemup schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 14:35:
Type eens:

*#*#4636#*#* en druk op phone info(rmation). Zie je daar de optie om via WiFi te bellen staan?
Die code werkt helaas niet via de stock dailer van een Samsung /Huawei telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny73
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 03-10 08:01
Goedemorgen, even dit topic afstoffen.
Ik heb exact hetzelfde probleem met de S24U, ook hier lukt het bellen via Wifi niet.

Ik heb dezelfde voorkeuren ingesteld, ook las ik nog een tip om de "locatie" aan te zetten bij de telefoon app, echter dit helpt ook niet.

Heb jij de oplossing hiervoor gevonden?

24x LG Mono Full Black 320Wp, SMA Sunny Tripower 6000TL/ Atlantic 270 L WP-Boiler

Pagina: 1