3 keer -1 (overbodig)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-10 15:28
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=359727

http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=359732

http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=359733

Zijn dit -1 (overbodig)'s ?!?

Een 0 (overbodig) zou ik eerder zeggen....

* MikeN weet dat 2 van de posten van zichzelf zijn, en post dit omdat zijn karma 10 punten is gezakt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, dit is precies het goede forum. Welkom.

Je hebt in principe gelijk: alle posts zouden het best op 0 staan, denk ik. D'r is alleen één ding:
[edit]HALLO, IK WEET NIET WIE DIT HEEFT GEFLIKT, MAAR EEN -1 VOOR INFORMATIE!!!
That is NOT the way. Als je het niet eens bent met een moderatie, ga dan niet in het draadje op de moderators inspelen; dat is gewoon niet de bedoeling en met dit hoofdletterig geschreeuw zelfs hoogst irritant. Open in die gevallen hier gewoon een topic en in de meeste gevallen wordt er dan een stuk sneller en beter mee omgegaan.

In dit geval: ik stel voor dat je je posts weer gewoon terug-edit en dan zal ik ze op 0 zetten. :)

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
Op vrijdag 07 september 2001 23:26 schreef Thor-korenwolf het volgende:
...
That is NOT the way. Als je het niet eens bent met een moderatie, ga dan niet in het draadje op de moderators inspelen; dat is gewoon niet de bedoeling en met dit hoofdletterig geschreeuw zelfs hoogst irritant. Open in die gevallen hier gewoon een topic en in de meeste gevallen wordt er dan een stuk sneller en beter mee omgegaan.

In dit geval: ik stel voor dat je je posts weer gewoon terug-edit en dan zal ik ze op 0 zetten. :)
Oke, gedaan, maar ik was ff een beetje pissig >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op vrijdag 07 september 2001 23:29 schreef MikeN het volgende:

[..]

Oke, gedaan, maar ik was ff een beetje pissig >:)
Ok, bij deze dan. De volgende keer niet pissig zijn, daar schiet niemand wat mee op. :)

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
Op vrijdag 07 september 2001 23:35 schreef Thor-korenwolf het volgende:

[..]

Ok, bij deze dan. De volgende keer niet pissig zijn, daar schiet niemand wat mee op. :)
OK :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:10
Op vrijdag 07 september 2001 23:17 schreef MikeN het volgende:
[KNIP]
OK,
Ik vind alle 3 de posts redelijk staan op dit moment. Het voegt allemaal niet veel toe en ik ben zelf ook wel eens down als ik de naam Mike Noordermeer zie ;) Wat ik daar mee bedoel is dat je reacties niet altijd even goed zijn. Ik reageer ook wel eens op jou dacht ik maar hoe dan ook ze kunnen beter :)

Verder "I agree with thor" Het is niet de manier die je moet hebben om reacties op +1 te krijgen :)

* Felicia weet nog boos te zijn op Thor en zich hier te melden :D

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Pagina: 1