Toon posts:

Aftekenen op ijzer.

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb "uitgevonden" dat als je aftekend op ijzer van je case dat heel lekker gaat me CD-marker stift. Je kunt lekker kliederen en die zijn er volgens mij wel in dunnen maten. Het grote voordeel van CD-markers ten opzichte van gewonen markers is dat ze makkelijk met wat oplosmiddel te verwijderen zijn. Ik gebruikte hiervoor alcohol en een papieren zakdoekje.

Misschien heb je hier wat aan.

Verwijderd

Nou, bedankt!

Verwijderd

Is wel duur hoor met een CD-marker...
Gebruik zelf altijd een HB potlood :) Juist net als voor unlocked :)

Verwijderd

Topicstarter
Echt weer nederlanders hoor... (als je toch al 135 piek voor je kast en 140 piek voor je fans en 25 voor parts hebt uitgegeven kan één marker er ook nog wel bij.)
Heb net vijf van die dingen op me verjaardag gekregen.

Ik heb geen HB potlood gebruikt om dat dat haast niet zichtbaar is en als je er met je hand overheen gaat of vlink aan het dremelen bent gaat het eraf.

Verwijderd

Is wel handig om te weten ja, beetje vervelend als je geen idee meer hebt waar je moet dremelen!

Verwijderd

gewoon krassen werkt ook goed..
lekker dun lijntje en niet snel weg

Verwijderd

Topicstarter
Krassen krijg je er nooit meer uit :))

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:51

Tubby

or not to be

Ik gebruik schilderstape, en ik teken daarop met potlood.
Schilderstape heeft wel als voordeel dat als je even kort uitschiet met je dremel dat je niet meteen een kras in je kast hebt.

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
Op zaterdag 08 september 2001 13:08 schreef Tubby het volgende:
Schilderstape heeft wel als voordeel dat als je even kort uitschiet met je dremel dat je niet meteen een kras in je kast hebt.
juist, dat doe ik ook idd, bespaart me wat krassen zo..

• Kroetsjov
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
(overleden)
Ik teken gewoon met potlood af ... als ik ga dremelen en er komt wat slijpsel ed te liggen veeg ik dat er met een kwast af; dan blijven de lijntjes gewoon staan (als je dat met je hand eraf veegt dan verdwijnen idd de lijntjes) :)

Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 08 september 2001 13:08 schreef Tubby het volgende:
Daar had ik niet aan gedacht. Goed idee. Maar op ijzer binnenin in zie je die uitschieters niet. Op het plastic front en de zijkant is dat schilderstape IDD beter.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:56
Yup daar teken ik ook alles mee af :)

• Dr.Q
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-07 16:21
potlood, zo heb ik vanmiddag ook mijn raam afgetekend...
wel de goede kant aftekenen off-course, de binnenkant dus...

Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02 15:01
Je kan het ook gewoon met een merksift doen. en dan erzf halen. Dat scheelt een hoop geld :P

Verwijderd

Op zaterdag 08 september 2001 12:39 schreef Guanoape het volgende:
Krassen krijg je er nooit meer uit :))
nee, maar als je een cirkel krast, en daarna het gat er uit dremelt is je kras ook weg
Pagina: 1