Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de pc eigenlijk alleen gebruiken voor gamen. Voornamelijk cs2. Ik wil counter-strike soepel kunnen spelen op het liefst 400 fps steady. Heel af en toe ook andere games maar die speel ik niet serieus.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst onder de 1300 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, behalve mijn monitor, muis en toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb me een beetje verdiept in de nieuwe videokaarten en processors maar moet zeggen dat ik al een lange tijd dit niet echt meer bij hou en er nog vrij weinig van weet. Ik heb denk ik wel een redelijke lijst samengesteld maar ben benieuwd wat jullie denken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Best bang for buck.
Ga je overklokken?
Nee, ik wil alleen de max overclock speed van de cpu gebruiken.
Wat verwacht je van ons?
Een mooi systeem om weer jaren mee vooruit te kunnen. En vooral best bang for buck. Wat kan beter aan dit systeem?
Ik wil de pc eigenlijk alleen gebruiken voor gamen. Voornamelijk cs2. Ik wil counter-strike soepel kunnen spelen op het liefst 400 fps steady. Heel af en toe ook andere games maar die speel ik niet serieus.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst onder de 1300 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, behalve mijn monitor, muis en toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb me een beetje verdiept in de nieuwe videokaarten en processors maar moet zeggen dat ik al een lange tijd dit niet echt meer bij hou en er nog vrij weinig van weet. Ik heb denk ik wel een redelijke lijst samengesteld maar ben benieuwd wat jullie denken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Best bang for buck.
Ga je overklokken?
Nee, ik wil alleen de max overclock speed van de cpu gebruiken.
Wat verwacht je van ons?
Een mooi systeem om weer jaren mee vooruit te kunnen. En vooral best bang for buck. Wat kan beter aan dit systeem?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 7500F Tray | € 176,- | € 176,- |
1 | Moederborden | ASRock A620M Pro RS WiFi | € 136,69 | € 136,69 |
1 | Videokaarten | ASRock AMD Radeon RX 7800 XT Steel Legend 16GB OC | € 587,- | € 587,- |
1 | Behuizingen | DeepCool CG540 | € 75,58 | € 75,58 |
1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo Rev.5 | € 30,65 | € 30,65 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3238F16GX2-FX5 | € 114,95 | € 114,95 |
1 | Voedingen | Cooler Master V750 Gold i Multi | € 109,90 | € 109,90 |
1 | Solid state drives | Lexar NM710 1TB | € 59,90 | € 59,90 |
Totaal | € 1.290,67 |