Beste mensen,
Ik heb al vanalles gevonden op dit forum, maar ik krijg het niet voor elkaar alles werkend te krijgen.
Ik heb de volgende setup:
Versterker: Onkyo TX-NR474
Televisie: Samsung QN85C
Wii console
Nintendo Switch
Playstation (toekomst)
Als ik het goed begrepen heb, moet er vanuit de versterker een HDMI kabel ARC naar de tv. Deze zit dan dus vanuit de "out" van de versterker naar de ARC in HDMI van de TV.
De Wii en Switch zitten op een ingang van de versterker (switch via HDMI en de Wii via een analoge ingang.
Echter krijg ik het niet voor elkaar om het beeld van de Wii of Switch op de tv te krijgen. Overigens kan ik wel het geluid van de Wii horen maar krijg dus geen beeld.
Ik kan op de tv ook geen bron kiezen.
Ik vind me best wel een noob om het te vragen, normaal ben ik best wel handig met dit soor dingen.
PS. het menu van de versterker krijg ik dus ook niet zichtbaar op de tv.
Kan iemand mij helpen, ik heb intussen kortsluiting in mijn hoofd.
Alvast bedankt voor je moeite.
Ik heb al vanalles gevonden op dit forum, maar ik krijg het niet voor elkaar alles werkend te krijgen.
Ik heb de volgende setup:
Versterker: Onkyo TX-NR474
Televisie: Samsung QN85C
Wii console
Nintendo Switch
Playstation (toekomst)
Als ik het goed begrepen heb, moet er vanuit de versterker een HDMI kabel ARC naar de tv. Deze zit dan dus vanuit de "out" van de versterker naar de ARC in HDMI van de TV.
De Wii en Switch zitten op een ingang van de versterker (switch via HDMI en de Wii via een analoge ingang.
Echter krijg ik het niet voor elkaar om het beeld van de Wii of Switch op de tv te krijgen. Overigens kan ik wel het geluid van de Wii horen maar krijg dus geen beeld.
Ik kan op de tv ook geen bron kiezen.
Ik vind me best wel een noob om het te vragen, normaal ben ik best wel handig met dit soor dingen.
PS. het menu van de versterker krijg ik dus ook niet zichtbaar op de tv.
Kan iemand mij helpen, ik heb intussen kortsluiting in mijn hoofd.
Alvast bedankt voor je moeite.