Asus 'back to school 2023' promotie/cashback - no pay?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoominPapa
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23-04 12:01
Heeft iemand die van de Asus cashback actie laatste september heeft gebruik gemaakt al het beloofde geld gezien?

Als ik goed geteld heb is de periode (max 20 werkdagen voor goedkeuring, plus max 90 werkdagen voor uitbetaling) die Asus zichzelf heeft opgelegd, verstreken.

Ik vind deze periode sowieso wel erg ruim genomen. De goedkeuring heb ik vrijwel onmiddellijk na indienen van mijn gegevens gekregen, maar sindsdien niets meer en als ik Asus hierover contacteer krijg ik een redelijk onvriendelijk standaard antwoord terug dat op de termijn wijst. Die dus verstreken is.

Vandaar mijn vraag, is er iemand die al iets ontvangen heeft? Is Asus met dit soort acties al eerder de mist in gegaan of zijn ze eerder betrouwbaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EiT
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:04

EiT

Ze zijn altijd laat, je leest op andere acties ook altijd klachten.

Via Pepper wel begrepen dat 2 personen 2-3 weken geleden hun cashback heeft gekregen, maar ik zit er ook nog steeds op te wachten (2x GT6). Linkje: https://nl.pepper.com/comments/permalink/3807691

Laatste keer dat ik mee doe met een actie van Asus.

[ Voor 20% gewijzigd door EiT op 30-01-2024 15:18 . Reden: Linkje toegevoegd ]

Druk en zetfouten voorbehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoominPapa
Maar uiteindelijk komt het wel? Of heeft Asus ook al gewoon niet betaald?

Ik kijk in toekomst ook wel uit met dit soort acties - geen cash back meer, korting nu of geen sale.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NicoHF
  • Registratie: Mei 2022
  • Niet online
Ik had in 2022 een Asus cashback dat duurde uiteindelijk rond de 4 maanden eerder ik het geld op m'n rekening had, dus je moet zeker wel geduld hebben.
Als je aan de voorwaardes voldoet komt het uiteindelijk allemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NESFreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-05 16:56
Oh dat was ik al weer bijna vergeten. Zelf vanwege (50€!) cashback specifiek de asus rx6750xt gekocht. Ze zeggen idd 20 dagen voor goedkeuring + 90 dagen voor uitbetaling. Vanaf 1 oktober kom ik dan zelf uit op afgelopen 19 januari, maar ook nog niks gekregen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• k4kl44s
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-05 20:03
Besteld begin oktober en de aanvraag is al lang geleden goedgekeurd. Nog niets ontvangen natuurlijk...

Ik heb ze 30/1 een reminder gestuurd en kreeg binnen een dag een mail terug:
[...]We zullen het onmiddellijk controleren en ervoor zorgen dat de overdracht, indien nog niet gebeurd, binnen enkele werkdagen in gang wordt gezet en dat u het cashback bedrag ontvangt. [...]
Will keep you posted...

edit: in de voorwaarden staat trouwens dat je zelf verantwoordelijk bent om er achteraan te gaan. Via support@asus-promotion.com (en dus niet info@...).

[ Voor 15% gewijzigd door k4kl44s op 31-01-2024 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EiT
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:04

EiT

k4kl44s schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 10:47:
Besteld begin oktober en de aanvraag is al lang geleden goedgekeurd. Nog niets ontvangen natuurlijk...

[...]

Will keep you posted...

edit: in de voorwaarden staat trouwens dat je zelf verantwoordelijk bent om er achteraan te gaan. Via support@asus-promotion.com (en dus niet info@...).
Ook maar gemaild en soort gelijke reactie ontvangen, misschien is dat dus de oplossing…

Druk en zetfouten voorbehouden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k4kl44s
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-05 20:03
Geld is gisteren overgemaakt (naam NinePoint gmbh), dus reminder sturen is de moeite zeker waard!

Ik heb twee artikelen gekocht bij twee webshops en daarvoor twee aparte aanvragen aangemaakt. Ook twee aparte mails ter herinnering gestuurd.

@MoominPapa dank voor het aanmaken van dit topic trouwens, want ik was al bijna vergeten dat ik nog recht op dat geld had...

[ Voor 21% gewijzigd door k4kl44s op 02-02-2024 14:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MoominPapa
Geen dank, jij bedankt voor de tip. Heb ook een mail naar support gestuurd, hopelijk volgende week betaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NESFreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-05 16:56
k4kl44s schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 10:47:

[...]

Will keep you posted...

Gisteren een mail gestuurd (in het nederlands, maar de info was in alle talen opzich wel duidelijk) maar ik krijg net een reactie in het Engels. We gaan zien of en wanneer het komt...
Dear *NESFreak*,

thank you very much for your request. We will immediately check it. If everything is okay with your application, we will make sure that you receive your cashback amount within 14 working days.

We hope that we can welcome you to another ASUS cashback promotion despite the circumstances.

----
Kind regards | Mit freundlichen Grüßen | Cordialement

Your ASUS Promotion-Team!

ninepoint GmbH | Kölnturm - Im Mediapark 8 | D-50670 Köln | Germany
GF: Nicole Hänel | USt-ID DE295361469 | HRB 80803 | Amtsgericht Köln
Rare manier van werken dat je er zelf achteraan moet. Sowieso snap ik niet helemaal waarom zoiets via cashback moet, ipv direct korting bij de winkel. Vooral ook omdat ik bijv. Wel btw heb betaald over het oorspronkelijke bedrag. Dus geen idee hoe zoiets fiscaal in elkaar steekt.

--edit--
De betaling van ninepoint gmbh ook net ontvangen (maandag de reactie/vrijdag de overboeking).

[ Voor 3% gewijzigd door NESFreak op 09-02-2024 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoominPapa
Interessant: in het Nederlands 'enkele werkdagen' wordt in het Engels 'withing 14 working days'...

Hier in elk geval nog niets ontvangen. Ben het ook eens met je dat een cashback een erg irritant systeem is, en er waarschijnlijk allerlei financiele achterpoortjes zijn die dit voor bedrijven aantrekkelijk maakt.

Om maar te zwijgen van kleine bedrijven die intussen failliet zouden kunnen gaan. Met een moloch als Asus onwaarschijnlijk, waarom ik het ook een keer geprobeerd heb. Geen volgende keer voor mij, geen behoefte aan dit gedoe.

edit: betaling is zonet binnengelopen

[ Voor 3% gewijzigd door MoominPapa op 06-02-2024 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necrobic
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Na aanleiding van dit topic en het feit dat ik ook nog geen cashback had ontvangen ook maar een mailtje gestuurd op vrijdag 2-2.
Netjes maandag 5-2 een mailtje terug gehad, ook met de melding van 14 werkdagen.
Vandaag 9-2 bedrag op mijn rekening gekregen.
Kon het nou maar zo snel zijn als bij de eerste aanvraag :)

Ik heb alles, ik mag alles en ik kan alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Nou, back to school 2024 hetzelfde probleem, na 3 hele maanden nog steeds niks ontvangen. Goed dat ik dit topic tegenkwam en ga dus ook maar gelijk even mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

NESFreak schreef op maandag 5 februari 2024 @ 14:26:
Rare manier van werken dat je er zelf achteraan moet. Sowieso snap ik niet helemaal waarom zoiets via cashback moet, ipv direct korting bij de winkel.
Omdat er een grote kans is om het te vergeten, zoals wel uit dit topic blijkt. De hoeveelheid gedoe die ik bij veel mensen leest maakt mij nou ook niet direct positief over het concept van cashbacks.

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Pagina: 1