Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De build is voornamelijk ingereicht voor professionele doeleinden met de optie om ook fatsoenlijk te gamen, indien gewenst.
Over het algemeen staat een breedscala aan applicaties tegelijk open en word de computer gebruikt om game-theory simulaties te draaien, deze benodigen grotere hoeveelheden RAM dan gebruikelijk is voor de meeste systemen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Totaal budget: 1.3k excl. videokaart
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
64GB en een high-end processor die geschikt/past bij een workstation. Wat betreft de rest van het systeem ben ik redelijk flexibel. Het concept dat ik geplaatst hebt voldoet redelijk aan deze eisen in mijn ogen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Goede ervaring met Corsair en MSI, maar geen specifiek voorkeur voor bepaalde merken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Minimaal 64 GB ram, DDR5
Ga je overklokken?
Wellicht in de toekomst, indien het meerwaarde bied
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag feedback ontvangen op mijn concept build. Bij het bouwen ben ik zoals velen opzoek naar een goede prijs/kwaliteit verhouding. Het doel is zo high-end mogelijk build te realiseren binnen het budget. Ook ben ik benieuwd of de voeding zal volstaan bij het eventueel toevoegen van een high-end videokaart. Ik ben daarbij voornamelijk benieuwd of jullie andere onderdelen zouden kiezen in een build zoals deze.
Mvg,
Martijn
De build is voornamelijk ingereicht voor professionele doeleinden met de optie om ook fatsoenlijk te gamen, indien gewenst.
Over het algemeen staat een breedscala aan applicaties tegelijk open en word de computer gebruikt om game-theory simulaties te draaien, deze benodigen grotere hoeveelheden RAM dan gebruikelijk is voor de meeste systemen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Totaal budget: 1.3k excl. videokaart
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
64GB en een high-end processor die geschikt/past bij een workstation. Wat betreft de rest van het systeem ben ik redelijk flexibel. Het concept dat ik geplaatst hebt voldoet redelijk aan deze eisen in mijn ogen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Goede ervaring met Corsair en MSI, maar geen specifiek voorkeur voor bepaalde merken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Minimaal 64 GB ram, DDR5
Ga je overklokken?
Wellicht in de toekomst, indien het meerwaarde bied
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag feedback ontvangen op mijn concept build. Bij het bouwen ben ik zoals velen opzoek naar een goede prijs/kwaliteit verhouding. Het doel is zo high-end mogelijk build te realiseren binnen het budget. Ook ben ik benieuwd of de voeding zal volstaan bij het eventueel toevoegen van een high-end videokaart. Ik ben daarbij voornamelijk benieuwd of jullie andere onderdelen zouden kiezen in een build zoals deze.
Mvg,
Martijn
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 9 7900X Boxed | € 409,- | € 409,- |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS | € 181,21 | € 181,21 |
1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart | € 89,- | € 89,- |
1 | Processorkoeling | Scythe Fuma 3 | € 58,90 | € 58,90 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance CMK64GX5M2B5200C40 | € 191,85 | € 191,85 |
1 | Voedingen | Corsair RM750e V2 | € 123,25 | € 123,25 |
1 | Solid state drives | Kingston KC3000 2TB | € 151,73 | € 151,73 |
Totaal | € 1.204,94 |
[ Voor 80% gewijzigd door Martyn_ op 30-01-2024 19:14 ]