Verwijderd
ekele weken of maanden.....Op vrijdag 07 september 2001 22:40 schreef triple-h het volgende:
Iemand enig idee wanneer deze verwacht wordt???????????
Redhat heeft geloof ik, net als elk zinnige opensource project, een soort instelling van "het is af als het af is". Dus je ziet het vanzelf verschijnen. Houd www.redhat.com af en toe in de gaten, je merkt het op dit forum ook wel als ie er is
redhat 7.2 beta is wel al een paar weken uit
En? Is ie stabiel/sneller/beter?Op zaterdag 08 september 2001 09:17 schreef CYBERSTALKERT het volgende:
redhat 7.2 beta is wel al een paar weken uit
stabiel ? jaOp zaterdag 08 september 2001 10:47 schreef banaan-X het volgende:
En? Is ie stabiel/sneller/beter?
sneller ? Wat valt er nou sneller aan te zijn, dat zal heel erg van je install afhangen?
beter ? Kweenie, wel grappig dat je ext3fs kan kiezen als filesystem...
Maar ja, elke tool die erbij zit (alle rpms dus) zijn gewoon weer nieuwer dan die van redhat7.1 en daardoor in principe beter.
Enige nadeel, kweet niet of dat aan redhat ligt, is dat mijn systeempje niet meer 'verder' boot sinds ik de videokaart eruit heb
eentje kopen voor een tientje?Op zaterdag 08 september 2001 11:26 schreef ACM het volgende:
[..]
stabiel ? ja
sneller ? Wat valt er nou sneller aan te zijn, dat zal heel erg van je install afhangen?
beter ? Kweenie, wel grappig dat je ext3fs kan kiezen als filesystem...
Maar ja, elke tool die erbij zit (alle rpms dus) zijn gewoon weer nieuwer dan die van redhat7.1 en daardoor in principe beter.
Enige nadeel, kweet niet of dat aan redhat ligt, is dat mijn systeempje niet meer 'verder' boot sinds ik de videokaart eruit heb
ext3? lijkt interessant ( nog niet over gelezen
RedHat 7.2 is nog niet uit !!!!!!!!
Er is wel een beta beschikbaar.
Verwijderd
Het is journaling filesystem. Dus na een crash hoef je geen filesystemcheck te draaien.Op zaterdag 08 september 2001 16:15 schreef banaan-X het volgende:
[..]
eentje kopen voor een tientje?
ext3? lijkt interessant ( nog niet over gelezen), is dat sneller dan ext2?
ReiserFS is echter sneller, om maar niet over het nog snellere XFS te beginnen. Jammer dat er niet voor XFS gekozen is, ik denk dat ik het voor de toekomst op XFS hou.....
Nee echt??Op zaterdag 08 september 2001 19:51 schreef little_soundman het volgende:
RedHat 7.2 is nog niet uit !!!!!!!!
(lees de posts even)
Ik dacht dat ReiserFS als standaard voor Journalling FS's niet goed lag bij de developers?Op zaterdag 08 september 2001 20:40 schreef beelzebubu het volgende:
[..]
Het is journaling filesystem. Dus na een crash hoef je geen filesystemcheck te draaien.
ReiserFS is echter sneller, om maar niet over het nog snellere XFS te beginnen. Jammer dat er niet voor XFS gekozen is, ik denk dat ik het voor de toekomst op XFS hou.....
Er was nogal wat onenigheid over meen ik.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd
Ik weet niet exact wat het was....Op zondag 09 september 2001 16:19 schreef BackSlash32 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ReiserFS als standaard voor Journalling FS's niet goed lag bij de developers?
Er was nogal wat onenigheid over meen ik.
Maar het lijkt op een combinatie van "te vroeg in productie genomen (niet af/slecht getest)" en "een product wat door meerdere mensen beinvloed had moeten worden".
XFS is volwassener.
Pagina: 1