Motherboard B450 Gigabyte Aorus
Hey ik heb sinds kort mijn pc een fresh windows instalatie gegeven met een usb stick, alles was prima etc, toen zag ik in mijn bios dat hij niet op de nieuwste versie zat en ging ik mijn bios flashen, en daar ging het fout, ik heb nu als ik mijn pc wil opstarten alles geeft ligt maar geen beeld en er is een rood lampje bij dram zou iemand mij kunnen helpen heb al meerdere dingen geprobeerd dat komt hier onder te staan.
(waneer ik hem ook opstart schiet hij gelijk nasr rood lampje bij DRAM, ik kan ook niet mijn pc uitzetten via de power on button boven het moet via mijn psu)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Alle ram gecheckt 1 voor 1
cmos battery gecheckt en vervangen
Psu gecheckt
Pc opnieuw in elkaar gezet
Harde schijven gecheckt of ze nog draaide
Cmos geprobeerd te resetten
Meerder hdmi kabels gecheckt
hdmi poortje van men motherboard gebruik
andere schermen geprobeerd
Hey ik heb sinds kort mijn pc een fresh windows instalatie gegeven met een usb stick, alles was prima etc, toen zag ik in mijn bios dat hij niet op de nieuwste versie zat en ging ik mijn bios flashen, en daar ging het fout, ik heb nu als ik mijn pc wil opstarten alles geeft ligt maar geen beeld en er is een rood lampje bij dram zou iemand mij kunnen helpen heb al meerdere dingen geprobeerd dat komt hier onder te staan.
(waneer ik hem ook opstart schiet hij gelijk nasr rood lampje bij DRAM, ik kan ook niet mijn pc uitzetten via de power on button boven het moet via mijn psu)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Alle ram gecheckt 1 voor 1
cmos battery gecheckt en vervangen
Psu gecheckt
Pc opnieuw in elkaar gezet
Harde schijven gecheckt of ze nog draaide
Cmos geprobeerd te resetten
Meerder hdmi kabels gecheckt
hdmi poortje van men motherboard gebruik
andere schermen geprobeerd