We hebben thuis nog een oude telefoon liggen, een Samsung Galaxy S5 mini, die niet meer voorbij het opstartscherm wil komen. Ik zou echter nog eens willen kijken of er nog data (met name foto's) op staan die we nergens anders hebben. Echter, aangezien de telefoon niet meer wil booten kom ik nergens bij. Het enige wat ie nog wel wil is in download mode gaan, door bij tegelijkertijd Volume Down + Home button + Power button in te drukken. Maar verder dan dat kom ik niet. Aangezien ik zelf weinig tot geen kennis heb van Android (heb zelf een iPhone) vroeg ik me af of iemand hier misschien een idee heeft of het op één of ander manier nog mogelijk zou zijn om de data die nog op deze telefoon staat te benaderen via USB met een bepaalde tool.
Ik had al wel een tool genaamd Dr Fone gevonden, maar die ondersteunt volgens mij niet de juiste firmware en lijkt alleen voor de normale S5 gebruikt te kunnen worden en niet de S5 mini.
Ik had al wel een tool genaamd Dr Fone gevonden, maar die ondersteunt volgens mij niet de juiste firmware en lijkt alleen voor de normale S5 gebruikt te kunnen worden en niet de S5 mini.