In de schuur heb ik een lift gemaakt middels een plateau. Dit plateau zit aan beide zijdes middels lagers in een u-profiel. In de huidige situatie zit de lier recht boven het midden en wordt het plateau recht omhoog getrokken.
Huidige situatie:
:fill(white):strip_exif()/f/image/PHoV21Q9brasKB5rlEqUwV3l.png?f=user_large)
Na wat langer gebruik, zijn er eigenlijk 2 problemen die ik op wil lossen:
1. De kabel zit soms in de weg bij het weghalen van de lading
2. Soms wordt het plateau scheef getrokken waardoor deze vast komt te zitten
Nu vroeg ik mij af of ik de kabel via de zijkanten kan laten lopen, of dat hij dan sowieso scheef getrokken wordt. Ik krijg dit echter niet gevonden wat hier nou de juiste oplossing in is. Hier een schets met hoe ik het nu zou willen maken:
:fill(white):strip_exif()/f/image/c4FNgPILMq00SApQMWomBGbL.png?f=user_large)
Ik krijg het gewoon niet gegoogled of dit de manier is, of dat dit het probleem met scheef trekken juist alleen maar erger maakt. Iemand die hier verstand / ervaring mee heeft?
Ik hoef geen tips over het wel of niet veilig zijn, we gebruiken hem puur alleen voor vracht, niet voor personen
Huidige situatie:
:fill(white):strip_exif()/f/image/PHoV21Q9brasKB5rlEqUwV3l.png?f=user_large)
Na wat langer gebruik, zijn er eigenlijk 2 problemen die ik op wil lossen:
1. De kabel zit soms in de weg bij het weghalen van de lading
2. Soms wordt het plateau scheef getrokken waardoor deze vast komt te zitten
Nu vroeg ik mij af of ik de kabel via de zijkanten kan laten lopen, of dat hij dan sowieso scheef getrokken wordt. Ik krijg dit echter niet gevonden wat hier nou de juiste oplossing in is. Hier een schets met hoe ik het nu zou willen maken:
:fill(white):strip_exif()/f/image/c4FNgPILMq00SApQMWomBGbL.png?f=user_large)
Ik krijg het gewoon niet gegoogled of dit de manier is, of dat dit het probleem met scheef trekken juist alleen maar erger maakt. Iemand die hier verstand / ervaring mee heeft?
Ik hoef geen tips over het wel of niet veilig zijn, we gebruiken hem puur alleen voor vracht, niet voor personen