Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkVD59
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-03 14:34
beste Tweakers en Overklokkers,

Ik was op zoek naar recente reviews voor de beste 280mm CPU closed loop, voor mijn computer built en stuitte op een recente review van Tomshardware: "Best AIO Coolers 2024"
Linkje:
https://www.tomshardware.com/best-picks/best-aio-coolers

Ik was wel verrast dat in deze review, de beste 280mm AIO, de Lian Li Galahad II LCD 280 is geworden, want ik heb/had nog nooit eerder van dit merk gehoord, maar ik heb wel deze 280mm AIO aangeschaft, ook meer omdat deze 280mm AIO, meerdere/betere installatie mogelijkheden heeft, vanwege 2 zaken: 1] dat de slangen, 45 graden gemonteerd zijn aan de radiator, 2] De slangen installatie aan de pomp, kunnen roteren, maar ik krijg hem binnenkort in huis en ik ben benieuwd of inderdaad deze 280mm, betere installatie mogelijkheden heeft dan de NZXT Kraken 280mm RGB AIO waterkoeling, want die paste niet in mijn build en heb ik retour moeten sturen, o.a. omdat de slangen veel te lang waren ÉN , omdat ik alleen gefilterd heb/had, met de Pricewatch, voor een 280mm AIO, met de hoogste flow in m3/h en/of CFM, maar dat betekend natuurlijk nog niet altijd, dat de beste koeler, de hoogste flow heeft !?

Ik heb nog niet gezocht of deze review van Tomshardware, ook meet waardes van verschillende merken, gepubliceerd heeft of mogelijk nog gaat publiceren.......

Maar recent ben ik dit merk wel tegen gekomen in de Pricewatch van 360mm AIO, want je kan zien in de prijs karakteristiek, dat er een foutje van de prijs in was geslopen, die ik ook gemeld heb en is ook al gecorrigeerd door Tweaker medewerkers van de Pricewatch:
uitvoering: Lian Li Galahad II Trinity Performance Zwart

Dus je zou kunnen zeggen:"de hamvraag" is: zijn er ook meetwaarden gepubliceerd, of komen die mogelijk later nog, of helemaal niet ??