If you can see, look. If you can look, observe
Als het bestaan van Tweakers er vanaf zou hangen snap ik het maar voor een afstudeerstage zou het kruisje gewoon moeten zorgen dat je het niet nog een keer ziet inderdaad.
Dit is inderdaad wel erg hardnekkig, zelfs jehova getuigen en straatverkopers accepteren een nee sneller.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Zelfs na het invullen blijft die terugkomen.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
In aanvulling op TS, om niet nog een topic over de enquete te maken:
- Bijzonder dat de enquete na invullen de optie geeft om hem nogmaals in te vullen...
- De knop leidt je weg van de site (opent dus niet in een nieuw venster), maar er is na het invullen geen duidelijke knop om terug te gaan naar Tweakers.
- Bijzonder dat de enquete na invullen de optie geeft om hem nogmaals in te vullen...
- De knop leidt je weg van de site (opent dus niet in een nieuw venster), maar er is na het invullen geen duidelijke knop om terug te gaan naar Tweakers.
Het is ook nog eens de meest nutteloze enquête ooit, je zou denken dat er na de vorige enquête over zoeken op het forum wel wat verbetering zou komen.
hoi
We zijn er naar aan het kijken
Intentionally left blank
verzoek: haal de ad weg tot het duidelijk is?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Wat een vreemd onderzoek, zeker aangezien het blijkbaar zo belangrijk is voor Tweakers dat het als banner gepresenteerd wordt.
Ik kies bij de eerste vraag voor de 3e optie (geen chatbot, want die zijn super irritant en geen wiki pagina, want die bijhouden is de hel) en het onderzoek is gelijk klaar.
Uberhaupt wordt er niet getoetst op de premisse van het onderzoek uberhaupt juist is (zoeken is een probleem)...
Ik kies bij de eerste vraag voor de 3e optie (geen chatbot, want die zijn super irritant en geen wiki pagina, want die bijhouden is de hel) en het onderzoek is gelijk klaar.
Uberhaupt wordt er niet getoetst op de premisse van het onderzoek uberhaupt juist is (zoeken is een probleem)...
Ik heb maar wat willekeurigs ingevuld in de hoop dat de banner zou verdwijnen, maar hij blijft terugkomen.
Yes, is weg. Thanks 
Stagiaire aan het blozen?
Stagiaire aan het blozen?
De chatbot is natuurlijk wel onderdeel van de huidige AI hype. Ook een wiki zou je bij kunnen laten houden door AI op basis van de informatie die gedeeld wordt binnen het forum (eventueel met een soort goedkeuring dat de informatie klopt door gebruikers).Smobbo schreef op maandag 29 januari 2024 @ 12:06:
Wat een vreemd onderzoek, zeker aangezien het blijkbaar zo belangrijk is voor Tweakers dat het als banner gepresenteerd wordt.
Dat zijn natuurlijk perfecte vragen als stageopdracht om verder uit te kunnen werken naar een idee wat mogelijk toepasbaar zal zijn. Zoeken is lastig op een dataset als het forum (als ik naar mijn eigen ervaringen kijk als ik mij herinner eerder een topic te hebben gezien maar het niet makkelijk kan terugvinden), daar kan AI wellicht eerder bepaalde data naar boven halen dan met de huidige zoek mogelijkheden die er momenteel zijn.
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
De stagiair treft geen blaam, dit was een bug in de code die ontstaan was na de voorlaatste broadcast...
Intentionally left blank
Waarom kan ik als ik aangeef dat ik geen verandering noodzakelijk vindt vervolgens opgeven wat ik eventueel wil veranderen?
Cloud ☁️
Pagina: 1