Verzoek enquête erg hardnekkig

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:35

Roozzz

Plus ultra

Topicstarter
Ik snap dat jullie graag veel feedback willen hebben op de enquêtes die uitgezet worden, maar het kader verschijnt nu letterlijk op iedere pagina van het forum ongeacht of deze is weggeklikt (en dan ook nog met een fractie langere laadtijd, waardoor de pagina verspringt }:| )

Deze blijft na herhaaldelijk wegklikken nog altijd terugkomen op iedere pagina.

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Als het bestaan van Tweakers er vanaf zou hangen snap ik het maar voor een afstudeerstage zou het kruisje gewoon moeten zorgen dat je het niet nog een keer ziet inderdaad.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dit is inderdaad wel erg hardnekkig, zelfs jehova getuigen en straatverkopers accepteren een nee sneller.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:57

DukeBox

loves wheat smoothies

Zelfs na het invullen blijft die terugkomen.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-09 12:14
In aanvulling op TS, om niet nog een topic over de enquete te maken:
- Bijzonder dat de enquete na invullen de optie geeft om hem nogmaals in te vullen...
- De knop leidt je weg van de site (opent dus niet in een nieuw venster), maar er is na het invullen geen duidelijke knop om terug te gaan naar Tweakers.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Het is ook nog eens de meest nutteloze enquête ooit, je zou denken dat er na de vorige enquête over zoeken op het forum wel wat verbetering zou komen.

hoi

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:21

crisp

Devver

Pixelated

We zijn er naar aan het kijken :)

Intentionally left blank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Nog wat meer feedback over de enquête.

S.v.p. afk. z.v.m. voluit schrijven

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

crisp schreef op maandag 29 januari 2024 @ 11:58:
We zijn er naar aan het kijken :)
verzoek: haal de ad weg tot het duidelijk is?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:14
Wat een vreemd onderzoek, zeker aangezien het blijkbaar zo belangrijk is voor Tweakers dat het als banner gepresenteerd wordt.
Ik kies bij de eerste vraag voor de 3e optie (geen chatbot, want die zijn super irritant en geen wiki pagina, want die bijhouden is de hel) en het onderzoek is gelijk klaar.

Uberhaupt wordt er niet getoetst op de premisse van het onderzoek uberhaupt juist is (zoeken is een probleem)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:42
Ik heb maar wat willekeurigs ingevuld in de hoop dat de banner zou verdwijnen, maar hij blijft terugkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Fix is al in de maak :)

Intentionally left blank

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

En als het goed is werkt het sluiten nu weer :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Yes, is weg. Thanks :)

Stagiaire aan het blozen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:54

Qwerty-273

Meukposter

Smobbo schreef op maandag 29 januari 2024 @ 12:06:
Wat een vreemd onderzoek, zeker aangezien het blijkbaar zo belangrijk is voor Tweakers dat het als banner gepresenteerd wordt.
Ik kies bij de eerste vraag voor de 3e optie (geen chatbot, want die zijn super irritant en geen wiki pagina, want die bijhouden is de hel) en het onderzoek is gelijk klaar.
De chatbot is natuurlijk wel onderdeel van de huidige AI hype. Ook een wiki zou je bij kunnen laten houden door AI op basis van de informatie die gedeeld wordt binnen het forum (eventueel met een soort goedkeuring dat de informatie klopt door gebruikers).

Dat zijn natuurlijk perfecte vragen als stageopdracht om verder uit te kunnen werken naar een idee wat mogelijk toepasbaar zal zijn. Zoeken is lastig op een dataset als het forum (als ik naar mijn eigen ervaringen kijk als ik mij herinner eerder een topic te hebben gezien maar het niet makkelijk kan terugvinden), daar kan AI wellicht eerder bepaalde data naar boven halen dan met de huidige zoek mogelijkheden die er momenteel zijn.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

gambieter schreef op maandag 29 januari 2024 @ 12:38:
Yes, is weg. Thanks :)

Stagiaire aan het blozen? ;)
De stagiair treft geen blaam, dit was een bug in de code die ontstaan was na de voorlaatste broadcast...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:23
Waarom kan ik als ik aangeef dat ik geen verandering noodzakelijk vindt vervolgens opgeven wat ik eventueel wil veranderen?

Cloud ☁️

Pagina: 1