Mijn vraag
Ik heb een prijslijst gemaakt met checkboxen. Deze checkboxen geven waardes: Waar/onwaar en tellen vervolgens de totaal prijs van deze lijst bij elkaar op. Dit werkt perfect.
Nu wil ik de hele lijst +/- 50 checkboxes kunnen printen.
Ik wil alleen de aangevinkte rijen laten printen.
Dus onder de checklist heb ik een print sectie gemaakt. Ik ben dus opzoek naar een formule/techniek waarmee de aangevinkte rijen worden overgenomen naar dat print gedeelte in de zelfde werkmap.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik gebruik helaas een oude office 2010
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb het geprobeerd met vert.zoeken etc. Maar dat is volgens mij niet de correcte formule. Hij laat dan telkens maar 1 rij zien omdat alle gecheckte rijen op 'waar' staan.
Iemand een idee hoe dit te doen is?
Ik heb een prijslijst gemaakt met checkboxen. Deze checkboxen geven waardes: Waar/onwaar en tellen vervolgens de totaal prijs van deze lijst bij elkaar op. Dit werkt perfect.
Nu wil ik de hele lijst +/- 50 checkboxes kunnen printen.
Ik wil alleen de aangevinkte rijen laten printen.
Dus onder de checklist heb ik een print sectie gemaakt. Ik ben dus opzoek naar een formule/techniek waarmee de aangevinkte rijen worden overgenomen naar dat print gedeelte in de zelfde werkmap.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik gebruik helaas een oude office 2010
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb het geprobeerd met vert.zoeken etc. Maar dat is volgens mij niet de correcte formule. Hij laat dan telkens maar 1 rij zien omdat alle gecheckte rijen op 'waar' staan.
Iemand een idee hoe dit te doen is?