Hardcore gamers +Audigy.

Pagina: 1
Acties:

• Nilco
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:24
Hallo,

Er gaat heel wat info over het net betreffende de nieuwe geluidskaarten van Creative. 1 daarvan is de Audigy-Player voor de Hardcore gamer. Zelf Weet ik het niet zo zeker of deze kaart nou een grote sprong voorwaarts is ten opzichte van de Live Player 1024 en de Live Player 5.1. Wat zijn jullie verwachtingen van deze kaart met spellen in combinatie met 4.1 / 5.1 surround speakers.

Gooi het in de groep !! >: >:

Megatron

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-08 23:33
Idd...., hoe zit het allemaal, en is het processor usage minder, vooral dat vroeg ik me af :)
Over de nieuwe functies enzo heb ik al gelezen, maar hoe dit ding het gewoon over het algemeen, en het belangrijkste misschien, is de SB live/via bug weg ?..... , ik neem aan van wel :? , en natuurlijk nog iets, kan deze kaart tegen een hoge pci bus ?..

• Dr.Q
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-07 16:21
in de Dealer Info (dealer blaadje) stond ook al wat over die Audigy kaart, geen info maar wel dat ie "revolutionair" ofzo zou worden....

Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
dealer info is altijd zo lekker bij de tijd ook.

Verwijderd

Schiet ik niet echt mee op aangezien er nog geen A3D op zit :(

Jammer maar de volgende keer A3D 4.0 ofso.... :z ( drooooooom )

• Nilco
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:24
Op vrijdag 07 september 2001 22:37 schreef Species_8472 het volgende:

Jongens, A3D is zo dood als een pier. Creative heeft deze technologie gekocht en daarna gewurgd, verbrand en begraven in de betonnen fundering van hun hoofdkantoor.

Volgens de gegevens van Creative schijnt de audigy met de EAX-HD techniek ook 3D-positioning hebben ????

Megatron

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-08 23:33
Op vrijdag 07 september 2001 22:37 schreef Species_8472 het volgende:

Tsja, creative wil zijn EAX gewoon houden , en daarmee heersen, hoewel a3d volgens mij eigenlijk nog steeds mooier is , maar we zien hopelijk snel hoe het met de audigy zit
Pagina: 1