Logitech Media Server disconnect na een paar minuten

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:26
Ik heb op mijn Unifi cloud key Logitech Media Server staan en een mount naar de nfs Shares van mijn Nas. Dit heeft altijd zonder problemen gewerkt, maar sinds een paar weken klapt de verbinding op mijn squeezeboxes er na een paar minuten uit. Andere pc's en telefoons en wifi devices hebben hier geen last van, dus vermoed ik dat het aan LMS ligt.

Als ik in de squeezebox radio netwerk opnieuw probeer te verbinden, doet ie het meestal wel weer even, maar na een paar minuten (5-10) klapt ie er toch weer uit.

In de settings van de server staat dat mijn squeezebox een signaalsterkte van 85dB heeft. Ruim voldoende dus. De server is ook gewoon online en in de logging kom ik niks tegen. Sowieso is de logging erg karig.

Wie kan me een richting geven om te bekijken?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rapedapeda
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-05 13:33
Een beetje een late reactie. Maar ik liep ook tegen dezelfde problemen aan bij mijn Radio's. Op het officiële (inmiddels community) forum loopt er ook het een en ander over:

https://forums.slimdevice...-radio-wi-fi-fix-wlanpoke

Wellicht kun je daar iets mee? Ik ga dit weekend eens de nieuwste community firmware proberen, hopelijk dat daarmee de problemen zijn op te lossen. Als ik er aan denk zal ik een update geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:26
Ik heb deze op mijn 3 Radio's gedaan en ze lopen nu al een uur langer dan dat ze dat eerder deden. Lijkt dus goed gegaan te zijn! Dank!