Hallo allemaal!
Graag zou ik willen weten wat hier de beste optie is.
Ik wil namelijk kunnen casten met een Quest 2 naar een tv op locatie waar verder geen internet of Wifi is.
Dus willen we een eigen gesloten netwerkje waarmee we dit kunnen doen.
We hebben een standalone app en gebruiken dus geen pc.
Dit wordt gebruikt op bv. beursen of kunst tentoonstellingen en mogelijk in de buitenlucht!
Aan de tv knopen we een Chromecast en en middels een router verbinden we de Quest 2 zodat er
gecast kan worden. Het is een dedicated setupje wat alleen hiervoor gebruikt wordt.
Nu is mijn vraag, welke router kun je hier het beste voor gebruiken?
Zijn er mensen met ervaring? Of zijn er specifiek routers die hiervoor gebruikt worden?
We willen uiteraard een zo goed mogelijke cast ervaring zonder lag of een slechte beeld/audio stream.
Gaarne advies van de Tweakers!
Alvast bedankt.
Groet,
mlon
Graag zou ik willen weten wat hier de beste optie is.
Ik wil namelijk kunnen casten met een Quest 2 naar een tv op locatie waar verder geen internet of Wifi is.
Dus willen we een eigen gesloten netwerkje waarmee we dit kunnen doen.
We hebben een standalone app en gebruiken dus geen pc.
Dit wordt gebruikt op bv. beursen of kunst tentoonstellingen en mogelijk in de buitenlucht!
Aan de tv knopen we een Chromecast en en middels een router verbinden we de Quest 2 zodat er
gecast kan worden. Het is een dedicated setupje wat alleen hiervoor gebruikt wordt.
Nu is mijn vraag, welke router kun je hier het beste voor gebruiken?
Zijn er mensen met ervaring? Of zijn er specifiek routers die hiervoor gebruikt worden?
We willen uiteraard een zo goed mogelijke cast ervaring zonder lag of een slechte beeld/audio stream.
Gaarne advies van de Tweakers!
Alvast bedankt.
Groet,
mlon
[ Voor 9% gewijzigd door esh op 28-01-2024 13:24 ]