Wat is mijn MacBook Pro waard, krachtpatser met kapot scherm

Pagina: 1
Acties:
  • 371 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JokkeStekker
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 28-01-2024
Dag beste mensen,
Ik heb een Macbook Pro 16 (2019) met 64GB en 2TB waar ik heel tevreden over was, tot m’n lieve dochter er gisteren per ongeluk op ging liggen en het scherm nu onder de verticale strepen zit.
Nieuw scherm en batterij die ook aan vervanging toe was, dat kost een stevige duit.
Maar de machine heeft nog zoveel troeven qua snelheid en geheugen, dus vroeg ik me af of ik daar nog ergens iets voor kan krijgen?
Intussen werk ik zelf niet meer met toepassingen die zoveel vermogen nodig hebben, maar ik kan me voorstellen dat grafische mensen er hun voordeel mee kunnen doen.
Hoe kijken jullie daarnaar?
Grote dank voor alle reacties!
Jokke

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Geen antwoord op je vraag, maar heb je al met de inboedelverzekering geprobeerd het vergoed te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JokkeStekker
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 28-01-2024
Ha nee, goed idee, dank je. Zal morgen 's horen bij de bank/verzekeraar, al zijn ze daar nogal snel met het devalueren van iets oudere goederen. Fijn weekend verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:06
Zonder scherm is de waarde enorm verdwenen. Zoals gezegd inboedelverzekering, en anders zelf blijven gebruiken als vaste computer met scherm eraan gekoppeld.

Dit wordt vaker gedaan, scherm eraf, en puur gebruiken met extern scherm als vaste computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Taxatietopics zijn niet toegestaan hier op GoT, aangezien je dit vaak prima zelf kunt doen d.m.v. Marktplaats, V&A en anderen. Dit topic gaat dan ook op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.