Youtube short kanaal

Pagina: 1
Acties:
  • 600 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeyG
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 28-01-2024
Beste Mensen van Tweakers,

Door een ongeluk op mijn werk ben ik gedeeltelijk verlamd geworden aan mijn benen, heb maandenlang gezocht wat ik wel kan doen en besloot een youtube kanaal te beginnen zonder mijn stem en gezicht erin.
dus heb sindskort een youtube kanaal, mijn vraag is of jullie graag mijn kanaal willen beoordelen? en mij de pluspunten en minpunten kunnen vertellen. Ik hoor het graag.

groetjes,

Joey

Link van mijn YT kanaal : *snip*

[ Voor 6% gewijzigd door RobIII op 28-01-2024 16:26 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 17:54
Ik zie vooral een account die op basis van ai filmpjes genereert om zo inkomsten te genereren. Niet verkeerd bedoeld. Het is hoe het tegenwoordig werkt maar het ik kan er weinig mee. Plus dat je deze post misschien bedacht heb om views te genereren.

Succes met je herstel en eventuele re-integratie in de arbeidsmarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JZX81_Drift
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 00:32

JZX81_Drift

No gods, only 4AGE

Ik denk dat je beter een kanaal kan beginnen mét je gezicht en stem, dit geeft chinese contentfarm vibes. Misschien leuk voor wat korte termijngroei zolang deze vorm van content nog populair is. Maar als je op langdurige groei in wilt zetten, zal je het wat persoonlijker moeten maken. Dat is natuurlijk geen garantie voor succes, maar als je het niet probeert, weet je het ook niet.

Knutselt graag aan roestige achterwielaangedreven Japanse wrakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Dit is dus niet de bedoeling.

[ Voor 55% gewijzigd door RobIII op 28-01-2024 18:23 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.