Ik weet niet zeker of dit het goede subforum is. Ik ben op zoek naar een intel NUC om home assistant op te draaien. Dat wordt vaak aangeraden omdat het sneller is dan bijvoorbeeld een raspberry pi en 2dehands met zo duur. Ik wil later mogelijk nog meer functionaliteit toevoegen dus ik ben wel gecharmeerd van het idee dat ik veel ruimte overheb in prestaties.
Nu ben ik zo voor en na wat rond aan het kijken en kwam ik op de reviews uit van dit type.
uitvoering: Intel NUC Kit NUC7i5BNH
Kort samengevat lijkt deze voor veel van de reviewers nauwelijks bruikbaar te zijn door stabiliteitsissues. Nu vraag ik me af, is dit specifiek voor dit type, voor een bepaalde generatie NUC's of geven deze reviews een verkeerd beeld?
Nu ben ik zo voor en na wat rond aan het kijken en kwam ik op de reviews uit van dit type.
uitvoering: Intel NUC Kit NUC7i5BNH
Kort samengevat lijkt deze voor veel van de reviewers nauwelijks bruikbaar te zijn door stabiliteitsissues. Nu vraag ik me af, is dit specifiek voor dit type, voor een bepaalde generatie NUC's of geven deze reviews een verkeerd beeld?