Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikkib70
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 30-01-2024
Jullie zouden mij enorm helpen! Ik ben in het buitenland en moet snel een nieuwe telefoon vinden.

Mijn Poco F2 Pro heeft het gisteren begeven na een strijd in het water.
Ik zoek een telefoon ter vervangen. Ik bevind mij de komende 2 weken nog in Portugal dus ik zoek iets dat of hier naartoe te versturen is of iets dat ik in Portugal kan aanschaffen.

Op Belsimpel is er nu een actie voor de Xiaomi 13T wat hem onder mijn budget van 450 brengt. Grote nadeel, hij heeft geen headphone jack, anders had ik hem zo besteld.

Twee andere opties mét headphone jack zijn Poco F5 en Redmi Note 13 Pro 5G.

Mijn vraag is of ik mij over het gebruiken van een dongle heen moet zetten en de 13T moet aanschaffen?
Of dat ik moet gaan voor de Poco F5 of Redmi Note 13 Pro 5G?
Is de plastic behuizing van de Poco en Redmi niet een enorme setback na het hebben van de Poco F2 Pro?
(Met huidige prijzen wellicht Redmi Note 13 Pro+ 5G ook een optie?)

Belangrijke dingen voor mij zijn:
- Tenminste zo goed als de Poco F2 Pro (ben ik heel blij mee geweest)
- Goede camera (ik reis)
- Smooth tijdens internetten met 20 tabbladen open, een licht spelletje, Netflix, ik speel geen zware games
- Headphone jack

Edit: spelfout

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-05 15:05
Zolang je niet tegelijk oplaad en je koptelefoon gebruikt is een dongel prima te doen.
En naar de toekomst als de hoofdtelefoon vervangen wordt kun je er een met usb-c overwegen ipv 3.5mm.

Opsturen naar Portugal kan lang niet altijd, misschien beter kijken wat lokaal in de winkel ligt, of zonder overleven tot thuiskomst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikkib70
Ik weet dat Belsimpel ook opstuurt naar Portugal en dat ze een Portugese Belsimpel dochter website hebben.
Ik ben net gestart met reizen en ben van plan om nog maandenlang weg te blijven, dus wachten is helaas geen optie.
Ik kan ook op geen enkele manier inloggen in mijn bankaccount omdat mijn backup telefoon de app niet meer support helaas en die heb je tegenwoordig overal voor nodig.

Het hebben van een 3.5mm is gewoon iets waar je daarna niet meer over hoeft na te denken, je hebt standaard een extra optie.

Ik denk dat de Poco F5 wel een goede optie is. Ookal zit de plastic behuizing mij wel dwars en weet ik niet of de camera wel even goed is als op de Poco F2 Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
Wat is er mis met plastic? Het is een van de beste materialen voor een smartphone. Het ziet er meestal prima uit, het is sterk en het is ook goedkoop om te vervangen.

De Poco F5 is sneller, maar heeft wel iets mindere camera's dan je F2 Pro. De Redmi Note 13 Pro 5G heeft betere camera's (behalve de macro camera), maar een tragere processor (ook vergeleken met de F2 Pro).
De 13T is sneller en heeft betere camera's, maar dus geen 3.5mm poort. Je zult ergens iets moeten inleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikkib70
Dankjulliewel! Ik denk dat ik gewoon de Xiaomi 13T neem. De Redmi Note 13 Pro 5G is ook nog steeds interessant, maar als ik ga voor een telefoon die het lekker lang kan uithouden met alles (updates, batterij, camera, weet ik wat nog meer) dan krijgj ik een beter gevoel bij de 13T.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:00

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dit betreft aankoopadvies, schopje naar KST.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexp85
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 01-04 20:22
Je gaat de headphone jack sowieso missen. Ik heb met hetzelfde dilemma gezeten, ook de 13t pro in dit geval gekozen, maar er heel snel op terug gekomen door de 13t pro te retourneren en in te ruilen voor de F5.
Denk er goed over na, want als je er echt gehecht aan bent, ga je de headphone jack missen.
Pagina: 1