Jullie zouden mij enorm helpen! Ik ben in het buitenland en moet snel een nieuwe telefoon vinden.
Mijn Poco F2 Pro heeft het gisteren begeven na een strijd in het water.
Ik zoek een telefoon ter vervangen. Ik bevind mij de komende 2 weken nog in Portugal dus ik zoek iets dat of hier naartoe te versturen is of iets dat ik in Portugal kan aanschaffen.
Op Belsimpel is er nu een actie voor de Xiaomi 13T wat hem onder mijn budget van 450 brengt. Grote nadeel, hij heeft geen headphone jack, anders had ik hem zo besteld.
Twee andere opties mét headphone jack zijn Poco F5 en Redmi Note 13 Pro 5G.
Mijn vraag is of ik mij over het gebruiken van een dongle heen moet zetten en de 13T moet aanschaffen?
Of dat ik moet gaan voor de Poco F5 of Redmi Note 13 Pro 5G?
Is de plastic behuizing van de Poco en Redmi niet een enorme setback na het hebben van de Poco F2 Pro?
(Met huidige prijzen wellicht Redmi Note 13 Pro+ 5G ook een optie?)
Belangrijke dingen voor mij zijn:
- Tenminste zo goed als de Poco F2 Pro (ben ik heel blij mee geweest)
- Goede camera (ik reis)
- Smooth tijdens internetten met 20 tabbladen open, een licht spelletje, Netflix, ik speel geen zware games
- Headphone jack
Edit: spelfout
Mijn Poco F2 Pro heeft het gisteren begeven na een strijd in het water.
Ik zoek een telefoon ter vervangen. Ik bevind mij de komende 2 weken nog in Portugal dus ik zoek iets dat of hier naartoe te versturen is of iets dat ik in Portugal kan aanschaffen.
Op Belsimpel is er nu een actie voor de Xiaomi 13T wat hem onder mijn budget van 450 brengt. Grote nadeel, hij heeft geen headphone jack, anders had ik hem zo besteld.
Twee andere opties mét headphone jack zijn Poco F5 en Redmi Note 13 Pro 5G.
Mijn vraag is of ik mij over het gebruiken van een dongle heen moet zetten en de 13T moet aanschaffen?
Of dat ik moet gaan voor de Poco F5 of Redmi Note 13 Pro 5G?
Is de plastic behuizing van de Poco en Redmi niet een enorme setback na het hebben van de Poco F2 Pro?
(Met huidige prijzen wellicht Redmi Note 13 Pro+ 5G ook een optie?)
Belangrijke dingen voor mij zijn:
- Tenminste zo goed als de Poco F2 Pro (ben ik heel blij mee geweest)
- Goede camera (ik reis)
- Smooth tijdens internetten met 20 tabbladen open, een licht spelletje, Netflix, ik speel geen zware games
- Headphone jack
Edit: spelfout