Ik wil graag de rechter kleine fan van mijn scythe fuma 3 vervangen voor een Arctic pwm rgb fan. alleen het beugeltje van de kleine fan is niet groot genoeg om de arctic aan de cpu heatsink te monteren. Heeft iemand de gouden tip? Ik word niet heel wijs van het aanbod online en of het uberhaupt kan. Alvast bedankt.
Vraag
Beste antwoord (via jvr123 op 29-01-2024 09:54)
Alles kan, natuurlijk. Het probleem is dat scythe, de groef voor de dunne fan, verder van de rand in het koelblok heeft gemaakt ipv een kleinere clip te gebruiken.
Met 2 tangetjes, buig je die beugels zo in een andere vorm, recentelijk nog gedaan om een 2e fan op een noctua redux te plaatsen. Desnood koop je een extra setje 120mm clips, zodat je de originele niet hoeft te vernielen.
Met 2 tangetjes, buig je die beugels zo in een andere vorm, recentelijk nog gedaan om een 2e fan op een noctua redux te plaatsen. Desnood koop je een extra setje 120mm clips, zodat je de originele niet hoeft te vernielen.
R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF
Alle reacties
heeft RGB fan,dus moet neem ik aan niet alleen functioneel zijn. zou eerst kijken of je die klip die er bij zit niet kan buigen,dat het wel past heb je een foto van zowel de rgb van als de klip naast elkaar
Alles kan, natuurlijk. Het probleem is dat scythe, de groef voor de dunne fan, verder van de rand in het koelblok heeft gemaakt ipv een kleinere clip te gebruiken.
R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF