Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpgmaas
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 04-04 12:26
Problemen met Digid App en Bank App.

Ik krijg met geen mogelijkheid de Digid app geactiveerd, alle bekende oplossingen uitgeprobeerd, harde reset, tel opnieuw geinstaleerd schone install, browser instellingen gereset, netwerk gewisselt enz, alles uptodate.
Hebben meerdere dit probleem?

Tevens zijn de Bank Apps er traag met inloggen en soms lukt het helemaal niet, deze wel kunnen installeren en instellen maar als je daarna weer wil inloggen gaat het erg traag of lukt het helemaal niet.

Alles geprobeerd wat ik kon vinden online, nieuwe installatie met alleen digid app, werkte nog niet andere standard browser, schijnt verbonden te zijn met elkaar.

Ik zelf hoop dat het bij een nieuwe update weer goed komt of iemand hier moet een oplossing hebben?

JP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tung-pi
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-05 10:27
Ik heb al mijn bank en DigiD apps gewoon kunnen activeren en weer netjes in gebruik op mijn S24 Ultra.
Heb je het over zowel WiFi als 5G geprobeerd met het zelfde resultaat?

Bij welke bank(en) zit je eigenlijk, ik heb ING en ABN-Amro en ook van ICS de creditcard app.

[ Voor 21% gewijzigd door Tung-pi op 27-01-2024 15:13 . Reden: Extra informtie toegevoegd, banken en creditcard ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jpgmaas
Rabobank an abnamro app werken wel maar inloggen duurt erg lang, rabo gaat wel snel als je afsluit en dan weer aan. Maar valt mee te leven, alleen de digid app lukt niet. Nu nogmaals geprobeerd op mijn oneplus met wifi uit en data aan en dan werkte het wel, morgen even met de Samsung proberen.
Bedankt voor de tip via 5g proberen.

We hebben sinds kort glas van delta net nieuw aangeled met nokia modem mischien oorzaak daar ergens ga het verder uitzoeken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jpgmaas
Probleem opgelost het komt door het delta modem de nokia xs-2426g-b wifi is zo instabiel dat sommige apps daar moeite mee hebben. Heb het extra meegeleverde deco mesh modem aangesloten en alles werk na behoren. Goed werk Delta met je @&&€)€& modem en je tv is ook slecht. Dus overstappen dan maar weer. Lees meer problemen met dit type modem op tweakers. Eigen modem is nog een oplossing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tung-pi
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-05 10:27
Lekker dan, zit je weer mee. Maar fijn dat het in ieder geval niet aan je nieuwe telefoon ligt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Bijzondere conclusie.

Initieel heb je "netwerken gewisseld" maar uiteindelijk ligt het aan je eigen WiFi, of beter gezegd, aan het modem van Delta, maar de extra wifi punten helpen dan wel met de stabiliteit.

Tipje - open een topic in netwerken, schrijf je huidige netwerk uit, teken het uit en laat Tweakers je helpen met het optimaliseren van je thuisnetwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpgmaas
Het heeft te maken met het ipv6 protocol van de router, of het nu aan de tel met Android 14 ligt of aan de router geen idee. Had het ook op mijn oneplus nord 3, maar op een iphone 12 niet.
Heb nu een eigen router Fritzbox 5590 en laten registreren bij delta. Eerste instantie leek het goed te werken, maar op een gegeven moment het zelfde probleem.
Ik heb verder nog diverse dingen opgezocht en geprobeerd en herinderde mij een oud artikel dat ipv6 soms wel voor wat problemen kon zorgen. Het waren verschillende apps die problemen hadden, bank apps, bitvavo, postnl, soms starte ze op, dan weer niet en soms heel langsaam.
Op mijn Fritzbox ipv6 uitgezet en nu werkte alles prima, weet niet of dit ook kan met de Nokia. Maar verklaart ook waarom het op de tp link wel werkte want daar stond ipv6 ook uit.

Hoop dat andere hier wat aan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marton3103
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 19-02-2024
Diverse apps die op de samsung s24 Ultra zéér traag opstarten, waaronder verschillende bankieren apps, weeronline, livescore en nog een aantal. Op mijn vorige telefoon (s22 ultra) geen enkel probleem met deze apps.
Pagina: 1