Mmo/mmorpg pet based system

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzah
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-09 22:07
Mijn vraag

Lastig om te vinden.
Ik heb jaren maar ook echt jaren rappelz gespeeld met pet system. Alleen deze is zowat uitgestorven. Of je moet voor paar 100 euro rupes kopen zodat je met de grotere spelers kan meespelen anders kan je niks… en oude graphics
Vroeger begon het spel op lvl 1 nu begint het spel eigenlijk al je met wat geld en in een paar dagen lvl 160 bent.

Ik zoek een nieuw vergelijkbaar recenter spel met petsystems.

Iemand ideeen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09:19
Ik kan helaas niks vergelijken met Rappelz, ik heb er nog nooit van gehoord. Maar ik weet wel dat in World of Warcraft de Warlock class veel focused op pets, die je ook in combat kunt gebruiken. The Hunter maakt ook gebruik van pets.

Elke class kan ook mini pets hebben, die je kunt gebruiken voor pets fights ala Pokémon. Die moet je ook zien te vinden en vangen. Maar die kan je niet gebruiken voor reguliere combat, de Warlock en The Hunter zijn de enige die wel pets kunnen gebruiken in de reguliere combat, die zijn ook groter dan de mini pets. Je hebt ook leuke tools die je kunt gebruiken voor je pets.

Misschien bied dit een optie voor jou?

Je kunt in de nieuwste expansion zelfs pets customizen. Verder zou ik het niet weten welke MMO focused op een pet system.

[ Voor 25% gewijzigd door Toonen1988 op 27-01-2024 13:58 ]