Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM.
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 14-05 22:47
Hey iedereen, heb een vraagje heb iemand gevonden die S23 ultra verkoopt deze zou nieuw zijn maar vind op de achterkant van de doos precies weinig informatie staan.. is er iemand die me kan helpen om uit te maken of deze fake is of niet, alvast bedankt 🙏🏻 Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E4ZufCLZDY4uJjwU-2WMG3FH0cg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ems8vNlb1nwMcZpOuEN5wFBp.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CroXnI2FlsG0n5xVrkmGunTpx6M=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ZbeOjnPxMqLAD97BaqWGUTT3.png?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Wat als de doos echt is en de telefoon nep?

Maar wat ik zo via google vind lijk de doos redelijk normaal.
Denk ook niet dat dat de kosten zijn om deze perfect na te maken...

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-07 12:56

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Een doos is maar een doos; waarom zou je deze willen / moeten hebben? Hij is niet verplicht bij garantie of reparatie; en de telefoon werkt ook buiten de doos...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Ps. Ik heb genoeg vervalste telefoons door mijn handen gehad waar je aan de buitenkant er niks van kon zien.

Meestal wisten de eigenaren het niet eens. Meestal Samsung en Appels

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:07

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Fake of niet; bij twijfel niet inhalen is altijd het advies.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM.
Tegenwoordig is het moeilijk te spotten soms welke echt zijn en welke niet is maar omdat de meeste die hier verkocht worden en op 2dehands staan deze sticker achteraan op de doos hebben met ce keuring dus daarom dat dit wat verdacht is.. —->Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_vQaRtHUM5pBFi7muYcvXYB5JQY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/kSi7ns2TlKU4rZLwtz16nnR2.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:44

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

ChrisM. schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 12:49:
Tegenwoordig is het moeilijk te spotten soms welke echt zijn en welke niet is maar omdat de meeste die hier verkocht worden en op 2dehands staan deze sticker achteraan op de doos hebben met ce keuring dus daarom dat dit wat verdacht is.. —->[Afbeelding]
Als je het zelf al verdacht vindt, waarom zou je dan überhaupt nog overwegen om het te kopen?

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM.
Hey FoolsKi, Omdat dit anders wel een goede deal zou zijn natuurlijk, maar dacht luister eens wat andere hier over denken mss dat er wel bij zijn die het zelfde toestel hebben en iets merken dat niet klopt aan de verpakking. Grt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:44

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

ChrisM. schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 13:00:
Hey FoolsKi, Omdat dit anders wel een goede deal zou zijn natuurlijk, maar dacht luister eens wat andere hier over denken mss dat er wel bij zijn die het zelfde toestel hebben en iets merken dat niet klopt aan de verpakking. Grt
Als er geen overduidelijke spelfouten op de verpakking staan weet je nog niet veel. Stickers zijn te verwijderen. Enige om het te kunnen checken is als je het toestel in handen hebt (en zelfs dan is het bij goede fakes lastig)

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Griffin2k
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:47
Hi @ChrisM. , let er even op dat je ook een deel van de factuur op de foto hebt staan. Geen idee of deze foto's openbaar op de verkoopsite staan. Maar er zijn mogelijk deeltjes privegegevens die zichtbaar.

En die factuur bevat een fout bij RECEIPT. Niet iets voor Samsung als die factuur daar echt vandaan komt.
En Nederlandse en Engelse woorden door elkaar gebruikt. De factuur oogt iig fake

[ Voor 31% gewijzigd door Griffin2k op 28-01-2024 08:49 ]

Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• real-doc
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Die factuur is nep. De BTW is verkeerd berekend. Het BTW percentage is berekend door 21 procent van het bedrag inclusief BTW te berekenen. Dat klopt natuurlijk niet. Het BTW bedrag zou 274.04 moeten zijn. Ik zou erg voorzichtig zijn

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:05
LTD is geen ondernemingsvorm in België. En het BTW bedrag is verkeerd.
@real-doc was sneller ;)

[ Voor 17% gewijzigd door D-Three op 28-01-2024 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occaj
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 23-12-2024
Gewoon bij de koop al open maken, willen ze dat niet? Dan inderdaad niet kopen, als het een echt toestel is heeft de eigenaar daar geen problemen mee lijkt mij. Zou dit nooit laten versturen zonder dat je het product ook daadwerkelijk hebt gezien.

[ Voor 21% gewijzigd door Occaj op 31-01-2024 16:04 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-06 13:06

BaRF

bijna kerst

Als die factuur al zo overduidelijk nep is, waar komt die telefoon dan sowieso vandaan ;)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipswix
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:51
Het ontbreken van de keurmerken is voor mij een alarmbel. Ik zie op elke achterkant van mijn S6, S7, S9, S10 en S22 doosje ten minste een CE keurmerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlxRoelofs
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15:23
Die factuur is inderdaad zo nep als het maar zijn kan. Rceipt in plaats van receipt, foutieve BTW berekening, total bovenin om onderin ineens totaal te gebruiken, een bedeijfsnaam wat niet klopt en geen overige bedrijfsgegevens (btw nummer bijvoorbeeld).

Ik zou adviseren hier niet aan te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Dikke fake dit, sowieso de factuur.

Er staat werkelijk: TAX INVOICE/RCEIPT IPV Receipt
Daarnaast Samsung België PTE LTD

Terwijl het:
België: Samsung Electronics Benelux B.V.
Leonardo da Vincilaan 19E, 1831 Machelen (Diegem)
KBO-nummer: 0472.450.079
Btw-identificatienummer: BTW BE 0472.450.079

Je kunt ook contact opnemen met Samsung zelf
https://www.samsung.com/be/support/contact/

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Maar zoals zo vaak, als het niet goed voelt gewoon niet doen !
Iets wat te mooi is om waar te zijn.....

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Pagina: 1