Toon posts:

Onterechte V&A feedback (SirWInsalot - Tweakalert)

Pagina: 1
Acties:
  • 815 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Admin’s,

Ik heb helaas een wraakreview ontvangen van SirWInsalot.

Ik had een overeenkomst gesloten met SirWInsalot omtrent Apple Airpods. Betaalverzoek opgesteld en het product ruim een week voor hem gereserveerd.

Er werd niet meer op DM’s gereageerd en uiteindelijk moest ik middels mijn laatste bericht vragen om een reactie en dat ik anders genoodzaakt was om een feedback te schrijven. Hier werd direct op gereageerd en SirWInsalot gaf aan van de koop af te zien, daarnaast vond hij het meer dan terecht dat ik hem een feedback zou schrijven.

Zo gezegd, zo gedaan. Echter schrijft hij mij nu wel een vervelende feedback terug.

Ik vind dit niet netjes, gezien ik het product ruim een week voor hem heb gereserveerd en hij klakkeloos afziet van de koop.

Zouden jullie hier iets in kunnen betekenen?

Bijvoorbaat dank,
Gr Jordy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirWInsalot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:42
Als je besluit om een topic te maken, dan adviseer ik je om dan wel de volledige waarheid te vertellen en niet slinks mij hier neer te zetten als een Tweaker die puur vanuit emotie een wraakreview plaatst.

Het is misschien handig om te vermelden dat nog voordat er gegevens waren uitgewisseld, je kon concluderen dat ik een tussenpersoon was en niet de directe koper.

Ik heb dus niet, zoals jij beweerd, klakkeloos afgezien van de koop aangezien ik A. een tussenpersoon ben en afhankelijk ben van andere partij, B. een tekst en uitleg heb gegeven over waarom de koop niet kon doorgaan en me daarvoor ook heb verontschuldigd.

Als jij vervolgens niet meer op m'n verontschuldiging en toelichting reageert en vervolgens direct een negatief beoordeling achterlaat, dan mag ik daar zeker wat van vinden in de vorm van een negatieve ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SirWInsalot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:42
-knip -

Ik fungeer als tussenpersoon voor een familielid van 15 zonder Tweakers account en dan kom jij hier even invullen alsof ik iets fouts doe en vertellen dat ik de ander dankbaar moet zijn.

Heb liever dat je helemaal niets zegt en de admin's dit maar laat regelen.

[ Voor 16% gewijzigd door Bor op 28-01-2024 08:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Prima dat je fungeert voor een familielid van 15, maar je maakt(e) met mij een overeenkomst en die dan je gewoon na te komen. Als ik hier een civiele procedure van maak ben je zelfs verplicht (alsnog) het product over te nemen, inclusief de bijkomende gerechtelijke kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:12

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik heb een paar reacties verwijderd.

@5pë©ïàál_Tèkén

Gelieve niet te reageren wanneer je zelf geen partij bent

Zie ook dit: Reageren in een lopend topic? Lees dit eerst!

[ Voor 32% gewijzigd door Bor op 28-01-2024 09:03 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:12

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik heb er even naar gekeken. Zo te zien is er een overeenkomst gesloten maar uiteindelijk na meerdere pogingen van @Verwijderd om in contact te komen over meerdere dagen afgezien van afname. De review van @Verwijderd vind ik terecht en laat ik staan. De review van @SirWInsalot vind ik overkomen als een wraak review en heb ik verwijderd. Zoals ik het zie is in deze case @Verwijderd niets te verwijten. Ik lees dat er als proxy is gefungeerd voor een minderjarig persoon waardoor ik graag even op onderstaande wil wijzen:
Minderjarigen en personen of bedrijven aan wie Tweakers de toegang voor bepaalde of onbepaalde tijd, gedeeltelijk of geheel heeft ontzegd, mogen geen gebruik maken van V&A.
Door als proxy op te treden is @SirWInsalot geheel verantwoordelijk voor de afhandeling en kan er niet worden verwezen naar het minder jarige persoon die toch al niet binnen V&A mag handelen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.