Ja leuk is die troep. Het is van een boom of plant, onze kat zit er altijd helemaal onder

[ Voor 7% gewijzigd door Galaxis op 27-01-2024 11:13 ]
Lijkt een beetje op hars.. naaldbomen in de buurt?
[ Voor 31% gewijzigd door souljah1h op 27-01-2024 11:14 ]
Als je nou 's een foto maakt wat er in de buurt van die stipjes allemaal aan bomen/struken/planten staat, dan komen we denk ik een stuk verder.
Voor nu zou ik denken aan door vogels uitgescheten zaadjes van een of andere besdragende struik zoals meidoorn, klimop, sleedoorn of zoiets.
Voor nu zou ik denken aan door vogels uitgescheten zaadjes van een of andere besdragende struik zoals meidoorn, klimop, sleedoorn of zoiets.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former
Dan schijten ze wel heel netjesYaksa schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 11:36:
Als je nou 's een foto maakt wat er in de buurt van die stipjes allemaal aan bomen/struken/planten staat, dan komen we denk ik een stuk verder.
Bij de woning naast ons staan inderdaad 3 grote naaldbomen, tegenover ons staan een paar grote eikenbomen en verderop in de straat staat nog een berkenboom.souljah1h schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 11:13:
Lijkt een beetje op hars.. naaldbomen in de buurt?
Het rare is wel dat die er al zeker wel 30 jaar staan.
Uitgescheten is uitgesloten, het zit alleen op gladde ondergronden. Of je moet een zeer kieskeurige vogel hebben met iets van smetvrees voor ruwe ondergronden.Yaksa schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 11:36:
Ik kak persoonlijk ook liever niet op een ruwe wc bedenk ik me net

Zo te zien zitten die bolletjes in het materiaal.. lijkt wel terracotta aardewerk..
Woon je in de buurt van bepaalde industrie die toevallig 'wat' uitgestoten hebben?
Woon je in de buurt van bepaalde industrie die toevallig 'wat' uitgestoten hebben?
20x JA Solar 6.9KW; Fronius Symo 7.0; Panasonic 7H Mono; Atlantic Explorer V4; https://www.astrobin.com/users/naturalcolor/
Lijkt op de foto wel maar is niet zo, het is echt een bolletje er boven op.natural colour schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 13:10:
Zo te zien zitten die bolletjes in het materiaal.. lijkt wel terracotta aardewerk..
Nee woon totaal niet in de buurt van industrie.
als de bultjes plakkerig zijn is het hars van een boom. Dan zou je eens naar de naaldbomen moeten kijken, kan zijn dat er een letterzetter in zit al zou dat alleen in de zomer moeten zijn, nu is de letterzetter als pop onder de bast aanwezig
Naaldboom i.c.m. de wind? Voor het eerst weer zonnig en de wind de goede kant op?
Pagina: 1