Ik ben een noob op het gebied van elektriciteit. Alleen lijkt het mij wel mogelijk dat ikzelf de beltrafo kan vervangen met mogelijk jullie hulp. Ik heb een Eufy wired 2k deurbel gekocht. Ik heb een ABB beltrafo 1A 8v die zit op een busboard systeem. De Eufy deurbel heeft minimaal 16v nodig op de beltrafo zag ik.
Vervolgens heb ik een EMAT beltrafo 8V 12V 24V - 8VA AC gekocht. Ik kwam erachter dat deze volgens mij niet op het busboard systeem past. Elders op het internet gekeken naar de opties:
1: Nieuwe groep aanschaffen en de EMAT hierop aansluiten
2: Kabel aanschaffen voor de EMAT (weet niet precies hoe dit werkt).
Van wat ik las op andere forums geeft men aan dat er geen ABB beltrafo is die 24v levert. Ikzelf kwam de ABB Beltrafo TS 24/4-8-12 tegen, die zou wel 24v moeten leveren. Kan ik deze eenvoudig vervangen voor de 8V zonder extra kabels of groepen en dan is het opgelost? Of zie ik iets over het hoofd?
Vervolgens heb ik een EMAT beltrafo 8V 12V 24V - 8VA AC gekocht. Ik kwam erachter dat deze volgens mij niet op het busboard systeem past. Elders op het internet gekeken naar de opties:
1: Nieuwe groep aanschaffen en de EMAT hierop aansluiten
2: Kabel aanschaffen voor de EMAT (weet niet precies hoe dit werkt).
Van wat ik las op andere forums geeft men aan dat er geen ABB beltrafo is die 24v levert. Ikzelf kwam de ABB Beltrafo TS 24/4-8-12 tegen, die zou wel 24v moeten leveren. Kan ik deze eenvoudig vervangen voor de 8V zonder extra kabels of groepen en dan is het opgelost? Of zie ik iets over het hoofd?
[ Voor 3% gewijzigd door Beer09 op 26-01-2024 19:43 ]