Hallo, even een nieuw account want het gaat om een stomme fout. Ik heb vrij impulsief geld overgemaakt naar een PayPal adres ten behoeve van een cursus. Binnen een paar dagen heb ik een bericht verstuurd met verzoek tot geld retour, dat werd toegezegd onder voorwaarde dat ik een aantal filmpjes keek. Dat vond ik raar maar heb ik ten dele geprobeerd. In mijn ogen heb ik recht op annulering koop op afstand, echter lijkt het lastig omdat het niet helemaal duidelijk is of het om een bedrijf of persoon gaat. Ik heb hierover contact gehad met ECC, Consuwijzer en PayPal, ik heb betaald als 'goods & services'.
Er is communicatie tussen de verkoper en mij, alleen kom ik er niet meer goed uit hoe dat te laten verlopen tot een goede afloop.
Iemand enige meedenkvaardigheden? Iets waar ik nog niet aan gedacht heb wat ik kan doen? Of wellicht iemand die me kan helpen met de communicatie? Alvast bedankt!
Er is communicatie tussen de verkoper en mij, alleen kom ik er niet meer goed uit hoe dat te laten verlopen tot een goede afloop.
Iemand enige meedenkvaardigheden? Iets waar ik nog niet aan gedacht heb wat ik kan doen? Of wellicht iemand die me kan helpen met de communicatie? Alvast bedankt!
[ Voor 4% gewijzigd door Ananaspirine op 26-01-2024 12:11 ]